Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Hva bør vi styre unna? Skal ha all-inclusive i en uke på Star tour hotell. Pusse tennene i flaskevann? Anonymkode: d6d53...889
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Jeg er veldig forsiktig med kylling og salat. Hvis du spiser egg spis bare hardkokt. Ikke ha isbiter og ja puss tennene i flaskevann vaske hendene Anonymkode: ed6c1...3bb
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Det er all-inclusive på Mallorca, ikke et lokalt hotel på et eksotisk feriemål 😂 alminnelig hygiene holder nok i massevis. Anonymkode: 83474...4aa
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Dette er de definitivt beste melkesyrebakteriene. Inneholder mange ganger flere bakterier enn de du får på apoteket https://sunkost.no/produkter/vitaminer-kosttilskudd/udos-cho-prob-super8-30-kap/?gclid=EAIaIQobChMItYmk04b91AIVqRXTCh0_nQ52EAQYASABEgJ2rvD_BwE Hva ekspertene sier om det: http://www.tv2.no/nyheter/9227094/ Anonymkode: 8d3b0...24a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Mallorca, liksom. Du behøver ikke gjøre noe spesielt. Får du magetrøbbel, handler det antagelig om at du spiser mer/mindre og annet enn du bruker, ikke at det er noe i veien med maten. Vannet i springen er fint. Dauer ikke om du drikker det heller, men det smaker ikke nødvendigvis så godt. Anonymkode: 366ad...910
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Vask hendene ofte. Unngå isbiter. Sjekk at alt er gjennomstekt. Man kan bli syk av alt, og av ingenting. Jeg er litt som deg, veldig engstelig for mageproblemer, men jeg har blitt mindre redd etterhvert som jeg har reist og utvidet horisonten litt. Jeg har også hatt my fair share av magetrøbbel, men har unngått de helt store plagene. Jeg har på de siste reisene tatt koleravaksine før jeg dro, selv om jeg ikke har vært i land hvor dette er vanlig, og på disse reisene har magen vært helt fin. Mulig det er placeboeffekt deluxe, men det spiller ingen rolle så lenge det funker..haha. Anonymkode: 1a012...ee2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Skrevet 9. juli 2017 Styr unna varmmat på buffet, det er de verste bakteriebombene. Iskrem (type kuleis og softis) er også verstinger. Og salat. God ferie! Anonymkode: c5008...2cc
Øyne som ser!! Skrevet 9. juli 2017 #8 Skrevet 9. juli 2017 Harregud, du er i Spania og ikke ett u-land. Hadde vært mer skeptisk til all-incusive (baktriebomber som ligger å godgjør seg på 40-50 grader i 3 timer) enn vannet i springen. Har vært i Spania 20 ganger å aldri blitt dårlig.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #9 Skrevet 10. juli 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vask hendene ofte. Unngå isbiter. Sjekk at alt er gjennomstekt. Man kan bli syk av alt, og av ingenting. Jeg er litt som deg, veldig engstelig for mageproblemer, men jeg har blitt mindre redd etterhvert som jeg har reist og utvidet horisonten litt. Jeg har også hatt my fair share av magetrøbbel, men har unngått de helt store plagene. Jeg har på de siste reisene tatt koleravaksine før jeg dro, selv om jeg ikke har vært i land hvor dette er vanlig, og på disse reisene har magen vært helt fin. Mulig det er placeboeffekt deluxe, men det spiller ingen rolle så lenge det funker..haha. Anonymkode: 1a012...ee2 Intet mindre enn kolera faktisk. Har du vært i utsatte i Afrika? Eller tar du koleravaksine før Mallorcatur? Kolera gir ikke "litt" magetrøbbel. Og vaksinen fungerer akkurat mot kolera, ikke generelt mot magetrøbbel. Fint for deg at du ikke har vært dårlig i magen, men føler meg MEGET sikker på at det ikke er pga koleravaksine. *man skal lese mye rart på dette forumet før øynene faller ut* Anonymkode: edfa8...52f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 Kjære vene, var det Mallorca du sa? Ikke Mali eller Malawi? På Mallorca er vi altså i Spania, godt innenfor Europas grenser, et i-land som ligner på vårt eget. Det er ingen grunn til panikk, men er du fremdeles veldig engstelig, så kan du unngå bløtkokte egg og kjøtt som Ikke er ordentlig gjennomstekt. De kan både å lage mat og oppfylle gode rutiner for mathygiene i Spania, altså. Anonymkode: 09bd6...e57
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #11 Skrevet 10. juli 2017 Da vi var på Mallorca ble en av oss som reiste sammen syke. Så du gjør rett i å bruke flaskevann, og vær forsiktig med HVOR du spiser. Det er varmt.. Og mat kan fort bli dårlig. Anonymkode: 84df1...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå