Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Skal ha ny mobil. Hatt Samsung siste 3 år, men litt lyst å prøve IPhone. Kan noen si meg forskjellen på de to? Finnes det slags ulykke-forsikring på iPhone vedr hvis man knuser skjerm ol? Anonymkode: 2dd7f...713
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Jeg hadde Samsung i flere år før jeg prøvde IPhone, og det er et valg jeg angret stort på. Nå har jeg kjøpt meg Samsung S8 og den er helt nydelig å bruke i forhold til IPhone. Anonymkode: 433a3...7c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Jeg har hatt Android i alle år, Sony de siste 3 årene. Fikk Iphone 7 gjennom jobben, og den er helt grei. Men jeg er ikke dødsimponert. Om jeg kunne velge fritt selv, så hadde jeg fortsatt med Android. Anonymkode: 3a419...8af
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Du får mer for pengene med S8, og det er lettere å fortsette med Android enn å lære seg iOS (selv om begge er bra!). Anonymkode: 28889...b5f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Etter å ha brukt Samsung i mange år har jeg bytta til iPhone pga ungene og "Finn min iPhone". Den er helt grei, gikk fra Samsung 7 til iPhone 7. Endel småting jeg savner, men jeg bruker tlf til Internett, snap og Facebook så det holder for min del Anonymkode: 360a9...28f
FruTusenfryd Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 Samsung s8 ! 😍gled deg! Fantastisk telefon og kameraet tar vanvittig gode bilder ! 😃
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 Samsung. Unødvendig å kaste bort penger på iPhone når Android fungerer så innmari mye bedre. Apple er oppskrytt og overpriset, det vet de fleste, men saueflokk-mentaliteten virker og dermed klarer Apple å holde på de fleste tilhengere. Jeg har en viss tro på Mac i stedet for pc, til sitt bruk, men ellers er Apple håpløst. Anonymkode: 33395...a10
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 Har nettopp gått fra iphone til samsung 8. Begge operativsystemene er bra, men merker at s8 er en virkelig bra telefon. Men svakheten ligger i appene. Syns flere av appene henger etter i oppdateringene. Det handler om utseende (slik så appene ut for 6mnd siden på iphone) og om enkle snarveier som ikke er tilgjengelige. 10 år med iphone, fan av googles systemer, liker duppedingser og ville så gjerne ha den beste på markedet. Selve telefonen er ypperlig, men jeg kommer mest sannsynlig til å gå tilbake til ophone om et år når teliaavtalen tillater det. Telenor sin svitsj og telia sin svap er begge avtaler med forsikring når det gjelder knust skjerm. Utenom det kjøper du telefonen billigere men har ikke forsikring. Så du bestemmer helt selv om du vil ha forsikring eller ikke. Selv er jeg en person som behandler mobiler ganske fint, og med deksel bak og beskyttelse på skjermen har jeg aldri klart å få en ripe. Anonymkode: 3f33c...55b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #9 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Samsung. Unødvendig å kaste bort penger på iPhone når Android fungerer så innmari mye bedre. Apple er oppskrytt og overpriset, det vet de fleste, men saueflokk-mentaliteten virker og dermed klarer Apple å holde på de fleste tilhengere. Jeg har en viss tro på Mac i stedet for pc, til sitt bruk, men ellers er Apple håpløst. Anonymkode: 33395...a10 Nå har jeg riktignok Samsung selv, men altså. Går folk i saueflokk fordi de har iPhone? Har hørt dette utsagnet ganske ofte. Hvorfor må folk kalle de som tar andre valg enn en selv for saueflokk? Du er så himla unik som har android liksom? Hadde du vært så unik hadde du hatt en mobil du bare kan ringe og sende SMS med. At du har valgt Samsung gjør ikke deg til et mer selvstendig individ enn din venninne som har iPhone. Anonymkode: c8e8e...e49
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå har jeg riktignok Samsung selv, men altså. Går folk i saueflokk fordi de har iPhone? Har hørt dette utsagnet ganske ofte. Hvorfor må folk kalle de som tar andre valg enn en selv for saueflokk? Du er så himla unik som har android liksom? Hadde du vært så unik hadde du hatt en mobil du bare kan ringe og sende SMS med. At du har valgt Samsung gjør ikke deg til et mer selvstendig individ enn din venninne som har iPhone. Anonymkode: c8e8e...e49 ☝️ Anonymkode: 47429...678
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #11 Skrevet 10. juli 2017 Jeg har i alle år hat android. Felles nevneren for alle disse var at de fikk knust skjerm. Jeg greide å knuse alle skjermer jeg har hatt. Hvordan aner jeg faktisk ikke. Då ved en tilfeldighet fikk jeg iPhone 6 i gave. Elsket den og var helt frelst! Endelig en telefon jeg faktisk greier å gjøre ting med. Kjøpte 7 nå og elsker den også eneste minuset er st den ikke har den pluggen og det liker jeg ikke må jeg innrømme. Anonymkode: 354fb...cd3
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #12 Skrevet 10. juli 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har i alle år hat android. Felles nevneren for alle disse var at de fikk knust skjerm. Jeg greide å knuse alle skjermer jeg har hatt. Hvordan aner jeg faktisk ikke. Då ved en tilfeldighet fikk jeg iPhone 6 i gave. Elsket den og var helt frelst! Endelig en telefon jeg faktisk greier å gjøre ting med. Kjøpte 7 nå og elsker den også eneste minuset er st den ikke har den pluggen og det liker jeg ikke må jeg innrømme. Anonymkode: 354fb...cd3 Og jeg har hatt mange Samsung og ikke knust en eneste skjerm, men med den ene IPhone jeg har hatt klarte jeg fint å knuse skjermen. Anonymkode: 433a3...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå