Gå til innhold

Inspirert: Hva for noe overnaturlig har du opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt "the 3 knocks of death", tre bank. På bordet. Dagen etter min bestefars begravelse... 
Noen uker etterpå, hørte mannen min klinkekuler rulle over bordet. Et vanlig fenomen, men aner ikke hva det er! Han var forresten lys våken.

Jeg hører stadig noen gå i overetasjen (bor under), og det dunker og smeller der oppe. Vurderer å sette opp viltkamera. 

Men det aller, aller, aller verste... det kommer nå...

Jeg var bortreist forrige helg. Mannen min var hjemme med yngste, vi delte oss opp. Han skulle legge seg til å sove, og la seg ned med hodet på puta. Da kjenner han noen slå ham 3 ganger i hodet, fra UNDER puta. Sånn at hodet ble slått oppover..

Hjelp!??

Anonymkode: 5e4a2...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd noe overnaturlig, for det finnes ikke noe overnaturlig. De tingene du beskriver har du opplevd fordi du tror på overnaturlige ting. Hvis jeg hadde opplevd dem, hadde jeg forklart dem på en helt annen måte, og ikke tenkt noe mer på dem. Vær så snill, hva du enn gjør, ikke overfør dine redsler til barna dine. De trenger ikke å gå rundt å være redde for at "spøkelser" skal "slå dem" fra under hodeputa deres!

Anonymkode: 93e92...d03

Skrevet

Dere bør skaffe husrens. Gjenferd er ikke farlige, men når de blir plagsomme så bør de sendes videre.

Jeg har en hjemme hos meg som skramler på kjøkkenet. Datteren min har sett han flere ganger, selv ser jeg ikke slikt. (Jeg hadde ikke snakket med henne om han heller. ) Men jeg så en engel for 20 år siden. Har aldri glemt det.

Anonymkode: ae9c0...c48

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri opplevd noe overnaturlig, for det finnes ikke noe overnaturlig. De tingene du beskriver har du opplevd fordi du tror på overnaturlige ting. Hvis jeg hadde opplevd dem, hadde jeg forklart dem på en helt annen måte, og ikke tenkt noe mer på dem. Vær så snill, hva du enn gjør, ikke overfør dine redsler til barna dine. De trenger ikke å gå rundt å være redde for at "spøkelser" skal "slå dem" fra under hodeputa deres!

Vi kan ikke bevise at det finnes gjenferd, like lite som du kan motbevise det.

Skrevet

På lofte har vi en mann som koser seg :) 

han går ofte ned trappen, og en gang ba jeg sønnen min gå opp igjen i sengen, for jeg trodde han kom ned igjen etter leggetid. Men var ingen der når jeg gikk for og se. 

En gang skulle pappa passe huset menst vi var vekk reist, da sov han i sengen vår på lofte, også våkner han av at noen slår han på foten rett før han sovner (opp til flere ganger) 😅 

Hunden står ofte å bjeffer i gangen. 

Jeg satt ved matbordet og kosa meg med kylling, også ber jeg mannen om å komme bort med en Pepsi boks til meg, det kom en Pepsi boks i sidesynet mitt. noen sekunder etterpå kommer mannen min med en boks óg, og jeg lurer på hvorfor han gir meg 2stk. Han skjønte ingenting, for han hadde ikke gitt meg noe brus før no. Han sto nemlig å vasker opp 🤣 Ofte jeg tenker på den episoden der altså ! 

Forgje helg var vi på hytta til min avdøde bestefar, da hadde vi gått oss en tur i skogen, og når vi kommer ned over marka og ser hytta, detter ei øks ned fra stubben den sto på, pappa såg det hele. Han sa den øksa hadde stått sånn i fleire mnd 🤣 

Jeg digger det 🙊 Dei kan godt gi meg litt meir action når dei først skal plage meg 😂

Anonymkode: 6aebf...565

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, er du her også. 

Ok, jeg tror på spøkelser! Få en naturlig forklaring på episodene du leser om her da. Eller den jeg skrev om sønnen min som hadde blitt dradd i i den andre tråden. 

Du sier sikkert at vi overdriver eller finner på ting. Jeg kan love deg at det gjorde ikke jeg i min historie. Hvem grep tak i armen til sønnen min og foten til mannen min?

(til dere andre som ikke skjønner hva jeg snakker om: mes den andre tråden om spøkelser;))

Anonymkode: 7d85d...ca8

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva forklarer du det med, at noen slår deg, da? Fra under puta? 

Har allerede prøvd alle bortforklaringene jeg kan, har ikke flere, så tar gjerne din! For det er mye bedre å tro at det ikke er noe skummelt, skjønner du.. så del gjerne

Skrevet

For noen skruller dere er, det finnes ikke gjenferd og spøkelser

Anonymkode: 80c19...0e5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du gi en naturlig forklaring i stedet for å kalle folk med uforklarlige opplevelser for skruller...

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På lofte har vi en mann som koser seg :) 

han går ofte ned trappen, og en gang ba jeg sønnen min gå opp igjen i sengen, for jeg trodde han kom ned igjen etter leggetid. Men var ingen der når jeg gikk for og se. 

En gang skulle pappa passe huset menst vi var vekk reist, da sov han i sengen vår på lofte, også våkner han av at noen slår han på foten rett før han sovner (opp til flere ganger) 😅 

Hunden står ofte å bjeffer i gangen. 

Jeg satt ved matbordet og kosa meg med kylling, også ber jeg mannen om å komme bort med en Pepsi boks til meg, det kom en Pepsi boks i sidesynet mitt. noen sekunder etterpå kommer mannen min med en boks óg, og jeg lurer på hvorfor han gir meg 2stk. Han skjønte ingenting, for han hadde ikke gitt meg noe brus før no. Han sto nemlig å vasker opp 🤣 Ofte jeg tenker på den episoden der altså ! 

Forgje helg var vi på hytta til min avdøde bestefar, da hadde vi gått oss en tur i skogen, og når vi kommer ned over marka og ser hytta, detter ei øks ned fra stubben den sto på, pappa såg det hele. Han sa den øksa hadde stått sånn i fleire mnd 🤣 

Jeg digger det 🙊 Dei kan godt gi meg litt meir action når dei først skal plage meg 😂

Hyggelig at du finner sånne gøye forklaringer på ting, men du må vel skjønne at alle disse tingene har naturlige forklaringer? Det med øksen er jo fantastisk at skal være overnaturlig! En øks detter ned fra stubben - det må være spøkelser! Nei, det er faktisk helt naturlig at ting detter ned til slutt. Vanligvis står de ikke evig. Men gøy at den datt akkurat når noen så på da. Dersom den ikke datt når dere så på, hadde du likevel konkludert med åndenes makt?

at du ser en Pepsiboks komme flyvende er jo bare ditt eget hode som spiller deg et puss. Ja, for du endte vel ikke opp med to fysiske bokser, eller hva? 

Og trappen, det er vel ingen som tror slike ting er overnaturlig lenger.. det er jo gulvunderlaget som "reiser seg" igjen etter å ha blitt tråkket på hele dagen. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bevis det då 😀

Skrevet
1 minutt siden, mirakela skrev:

Hyggelig at du finner sånne gøye forklaringer på ting, men du må vel skjønne at alle disse tingene har naturlige forklaringer? Det med øksen er jo fantastisk at skal være overnaturlig! En øks detter ned fra stubben - det må være spøkelser! Nei, det er faktisk helt naturlig at ting detter ned til slutt. Vanligvis står de ikke evig. Men gøy at den datt akkurat når noen så på da. Dersom den ikke datt når dere så på, hadde du likevel konkludert med åndenes makt?

at du ser en Pepsiboks komme flyvende er jo bare ditt eget hode som spiller deg et puss. Ja, for du endte vel ikke opp med to fysiske bokser, eller hva? 

Og trappen, det er vel ingen som tror slike ting er overnaturlig lenger.. det er jo gulvunderlaget som "reiser seg" igjen etter å ha blitt tråkket på hele dagen. 

Jo jeg hadde 2 fysiske Pepsi bokser på bordet 😀 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva forklarer du det med, at noen slår deg, da? Fra under puta? 

Har allerede prøvd alle bortforklaringene jeg kan, har ikke flere, så tar gjerne din! For det er mye bedre å tro at det ikke er noe skummelt, skjønner du.. så del gjerne

Hvorfor tror han at det er "noen" som slår?? Ser han "noen"? Eller bare er et et eller annet som kjennes ut som noe? 

Av og til kjennes det ut som om jeg har en baby i magen. Antakeligvis et gjenferd i magen min dag, siden jeg ikke er gravid! Eller, vent, kanskje det er luft? 

Anonymkode: 17f88...ae6

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du gi en naturlig forklaring i stedet for å kalle folk med uforklarlige opplevelser for skruller...

Det er nok dere som må bevise at det finnes spøkelser, venter spent på vitenskapelige bevis..

Skrevet

Jo jeg hadde 2 fysiske Pepsi bokser på bordet 😀 

Da tror jeg heller du hadde en Pepsiboks på bordet før du spurte uten at du selv oppdaget det. :)

Skrevet

Bevis det då 😀

Det er nok du som må komme med bevis, venter i spenning..

Skrevet

Hvorfor tror han at det er "noen" som slår?? Ser han "noen"? Eller bare er et et eller annet som kjennes ut som noe? 

Av og til kjennes det ut som om jeg har en baby i magen. Antakeligvis et gjenferd i magen min dag, siden jeg ikke er gravid! Eller, vent, kanskje det er luft? 

Anonymkode: 17f88...ae6

Alle vet at "babyspark" når man ikke er gravid er luft, men det har jo ingenting med puta å gjøre...

Skrevet
2 minutter siden, mirakela skrev:

Da tror jeg heller du hadde en Pepsiboks på bordet før du spurte uten at du selv oppdaget det. :)

Er fortsatt spent på hvordan du vil forklare min historie. Om mann og barn som har blitt dradd i armen/foten. Og resten av det jeg fortalte.

For tro meg, vi har prøvd alle mulige forklaringer.. 

Skrevet
2 minutter siden, mirakela skrev:

Jeg såg jo den blei såtte ned på bordet ved siden av meg, her snakker vi 5-10 cm fra maten min, og jeg holdt på å åpne den, da kommer mannen med en boks og 🤣 

Skrevet

Anbefaler dere og se dokumenteren som nylig blei lagt til på Netflix!! 

extraordinary ✌🏼 

Skrevet

Anbefaler dere og se dokumenteren som nylig blei lagt til på Netflix!! 

extraordinary ✌🏼 

Nei, det tør jeg ikke😬

Venter fortsatt på en logisk forklaring på min historie, men ser at de som tror de vet alt plutselig forsvant?🤔

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg såg jo den blei såtte ned på bordet ved siden av meg, her snakker vi 5-10 cm fra maten min, og jeg holdt på å åpne den, da kommer mannen med en boks og 🤣 

Syns det er mest spesielt i denne historien at du får en Pepsiboks flyvende inn fra siden uten at noen holder den og det legger du ikke merke til. Hadde en brusboks flydd i luften hadde vel ethvert menneske skvettet så fantastisk voldsomt at det hadde ikke vært mat igjen på bordet. Spør deg heller om hvordan dét gikk deg hus forbi. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi kan ikke bevise at det finnes gjenferd, like lite som du kan motbevise det.

De av oss som har fått tildelt hjerne vet at det ikke finnes. 

Anonymkode: dd5b6...9c0

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er fortsatt spent på hvordan du vil forklare min historie. Om mann og barn som har blitt dradd i armen/foten. Og resten av det jeg fortalte.

For tro meg, vi har prøvd alle mulige forklaringer.. 

Jeg forklarte jo nettopp om trappelydene og øksen. 

Å bli "dratt" i arm eller slått i en fot, forklarer jeg på samme måte som andre kroppslige fenomener som skjer som man ikke har helt forklaringer på. At ting kjenner ut som noe men som kan være noe helt annet. 

Skrevet

Jeg hadde kjøpt et gammelt skap, og da begynte jeg å høre føtter over gulvet. Helt tydelige skrittlyder. Når skapet var flyttet til et rom, gikk de i bue fra rommet og ut i gangen. Datteren min hørte det også tydelig og sa en av gangene at storebror kunne bare komme frem, vi hørte at han var våken. Det var han ikke. Skrittene forsvant med skapet igjen. Det var merkelig. 

En annen gang opplevde jeg lys som slo seg på av seg selv. Samboeren spurte om jeg kunne ta med mobilen hans fra stua da jeg gikk forbi for å legge meg. Stua var bekmørk. Av en eller annen uforklarlig grunn så hadde jeg absolutt ikke lyst til å  gå inn der og sa nei. Vi la oss og etter en stund så jeg at det lyste, fra stua. Da hadde altså en mor-og-barn-lampe slått seg på, den hadde skruknapp, og den var skrudd til maksimum. Det var også ganske merkelig. I den leiligheten var det flere av vennene våre som sa at de følte at "noe skulle komme ut av skapet å drepe dem" da de overnattet. Det var en ubehagelig følelse i huset der. 

Anonymkode: 023c4...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...