Gå til innhold

Hvor lang tid tok det for dere?.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det for dere å få en positiv graviditetstest? :) 

I forrige svangerskap tok det sju veker, men nå kjenner jeg allerede symptomer bl.a. kvalme, trøytthet og oppblåst og humørsvingninger. , Kan ikke vere mer en i veke 3. Har berre fått negative tester til nå, og muligens en svak positiv. 

Anonymkode: f2425...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp...😁

Anonymkode: f2425...e20

Skrevet

Ved førstemann fikk jeg positiv test i uke 6, følte på meg at jeg var gravid men testen var ikke positiv før da. Med andremann var testen tydelig positiv i uke 3! Og jeg var kvalm og kastet opp fra start til slutt... men det var vel verdt det! 😁

Anonymkode: 671df...2fc

Skrevet

Testet positivt på uke 3. Var allerede ganske sikker (først og fremst siden vi hadde droppet P pillene halvannen måned før, men også fordi jeg kjente meg "rar") :)

Anonymkode: 40e81...ed6

Skrevet

tre dager før mens hver gang. Men har el. på dag 8, så da er det jo nesten 14 dager :) 

Anonymkode: 950bc...ad7

Skrevet

Jeg testet positivt i veke 5. . Tok test da jeg hadde små blødninger. Ble gravid på pillen. Hadde ellers ingen symptomer på svangerskapet😊

Anonymkode: 873ab...895

Skrevet

Jeg hadde positiv test i uke 4 nå. Forrige gang var det vel i uke 7-8 at jeg oppdaget det og pinnen var jo så og si positiv før jeg tisset på den 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...