Gå til innhold

Dere som har vært på Kaptein Sabeltann-forestillingen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lov å ta med seg medbrakt snop? Jeg vil så gjerne slippe køen. Ser man får kjøpt snop man kan plukke opp og slippe køen, men vil gjerne ha med noe sunnere snacks til barna 😏

Anonymkode: 244e1...636

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt med eget snop/drikke begge ganger. Aldri vært noe problem (men har vel ikke sjekket det eksplisitt når jeg tenker meg om). I alle fall ingen som har sagt noe.

Anonymkode: 7a56c...1dd

Skrevet

Ikke noe problem å ha med litt eget i en veske eller sekk, ingen som sjekker det.

Anonymkode: 1dcee...3dc

Skrevet

Var der på fredag. Hadde en vel veske med drikke og mat pluss en pose med tepper rullet sammen. Angret ikke på teppene! Gode å sitte på da de benkene er så vonde. 

Anonymkode: 3c295...86e

Skrevet

Regner med det hadde stått ett eller annet sted hvis det ikke var lov. Så ikke det noe sted. Og de har ikke sjans til å sjekke det uansett. :P

Anonymkode: a50e9...83c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det lov å ta med seg medbrakt snop? Jeg vil så gjerne slippe køen. Ser man får kjøpt snop man kan plukke opp og slippe køen, men vil gjerne ha med noe sunnere snacks til barna 😏

Tenk om barna får litt sukker i seg . Hjelpe meg 😱😱😱 la de kose seg på show

når det er sagt kan du nok ta med deg medbrakt ja. Når vi var sjekket de ikke vesker og sekker hvertfall 

Anonymkode: 3f45c...336

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen 🤗🤗 Da tar vi med oss i veska. Og tusen takk for tipset om pute! Det skal vi huske på! ❤️😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...