Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Jeg må bare. Har vært med en hjem to ganger. Fantastisk godt med kos, nærhet og kåtskap. Har vært singel i mange år. Vet ikke hva det blir av dette med han, men fantastisk godt og deilig. Anonymkode: 047c3...470
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Jeg som svarte deg over her også. Jeg har også vært singel i noen år nå. Savner veldig det med nærhet, kos, hudkontakt og sex. Men jeg har ikke orket å ha sex med noen jeg ikke tror det kan bli noe mer med. Forrige gang jeg var singel var det helt greit, men nå vil ons eller en jeg bare møter noen få ganger bare få savnet etter noen til å bli større. Og ikke minst får jeg veldig sexabstinenser etterpå Men da jeg var singel for en del år tilbake så var det deilig, lærte mye om meg selv i møte med de jeg møtte på den tiden, så det var ikke bortkastet. Nyt nærheten og kosen så lenge det er positivt for deg Og hvem vet... kanskje blir det noe mer mellom dere også Anonymkode: 92799...549
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg som svarte deg over her også. Jeg har også vært singel i noen år nå. Savner veldig det med nærhet, kos, hudkontakt og sex. Men jeg har ikke orket å ha sex med noen jeg ikke tror det kan bli noe mer med. Forrige gang jeg var singel var det helt greit, men nå vil ons eller en jeg bare møter noen få ganger bare få savnet etter noen til å bli større. Og ikke minst får jeg veldig sexabstinenser etterpå Men da jeg var singel for en del år tilbake så var det deilig, lærte mye om meg selv i møte med de jeg møtte på den tiden, så det var ikke bortkastet. Nyt nærheten og kosen så lenge det er positivt for deg Og hvem vet... kanskje blir det noe mer mellom dere også Anonymkode: 92799...549 Takker for svar. Jeg er med på hva du mener. Det var sist i går og har så lyst å legge meg og få det samme i natt. Så får se hva jeg gjør frem over. Vil ha mer. Men blir litt mer erfaren allikevel. Har bare hatt en partner og det var barnas far og det med han andre var bare så mye bedre. Får se hva som skjer mellom oss. Hvem vet? 😊 Anonymkode: 047c3...470
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 Jeg er gift, men savner det samme. Her er det null sex, kroppskontakt og kos fordi mannen ikke vil. Prøver å manne meg opp til å gå, samtidig som man ikke har dårlig samvittighet overfor barna for at det ble slutt. Anonymkode: fd41d...943
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er gift, men savner det samme. Her er det null sex, kroppskontakt og kos fordi mannen ikke vil. Prøver å manne meg opp til å gå, samtidig som man ikke har dårlig samvittighet overfor barna for at det ble slutt. Anonymkode: fd41d...943 Huff, det høres veldig ensomt ut. En ting er å være singel og ikke ha noen, men det er nesten verre å være i et forhold uten noe fysisk kontakt. Jeg hadde blitt deprimert av å leve slik. Kom deg ut av forholdet, du vil bli veldig preget av dette på sikt. Jeg tror barna mest av alt trenger glade foreldre. Anonymkode: 92799...549
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er gift, men savner det samme. Her er det null sex, kroppskontakt og kos fordi mannen ikke vil. Prøver å manne meg opp til å gå, samtidig som man ikke har dårlig samvittighet overfor barna for at det ble slutt. Anonymkode: fd41d...943 Enig med det hun andre skrev. Må være ensomt å være med noen, men ikke ha den biten. Gjør noe med det. Vi lever en gang. Anonymkode: 047c3...470
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #9 Skrevet 11. juli 2017 På 9. juli 2017 den 18.15, Anonym bruker skrev: Jeg må bare. Har vært med en hjem to ganger. Fantastisk godt med kos, nærhet og kåtskap. Har vært singel i mange år. Vet ikke hva det blir av dette med han, men fantastisk godt og deilig. Anonymkode: 047c3...470 Lykke til!! Selv ble jeg også betatt av en i helga. Aner ikke når vi sees igjen, men han virket interessert - vi kysset hele kvelden på fredag. Fikk sms av han i kveld. Anonymkode: 228f7...a60
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #10 Skrevet 11. juli 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Lykke til!! Selv ble jeg også betatt av en i helga. Aner ikke når vi sees igjen, men han virket interessert - vi kysset hele kvelden på fredag. Fikk sms av han i kveld. Anonymkode: 228f7...a60 Takk takk. 😊 Lykke til der og. Så kjekt. Håper det ordner seg. Har ikke hørt fra han her siden søndag. Får se hva som skjer. 😉 Anonymkode: 047c3...470
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #11 Skrevet 12. juli 2017 På 10.07.2017 den 9.13, Anonym bruker skrev: Jeg er gift, men savner det samme. Her er det null sex, kroppskontakt og kos fordi mannen ikke vil. Prøver å manne meg opp til å gå, samtidig som man ikke har dårlig samvittighet overfor barna for at det ble slutt. Anonymkode: fd41d...943 Her er det jeg som ikke vil. Fantastisk flott og kjekk mann, drømmemannen, men vil ha sex mange ganger om dagen. Blir for mye for meg, selv om vi bare har holdt samman i et 1/2 år. Venter bare på den sterke drifta avtar, for dette er ikke til å leve med. En dag i uken er nok for meg. Livet består ikke bare av sex. Noen som har erfaring for dette? Anonymkode: 849fe...5c9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #12 Skrevet 12. juli 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er det jeg som ikke vil. Fantastisk flott og kjekk mann, drømmemannen, men vil ha sex mange ganger om dagen. Blir for mye for meg, selv om vi bare har holdt samman i et 1/2 år. Venter bare på den sterke drifta avtar, for dette er ikke til å leve med. En dag i uken er nok for meg. Livet består ikke bare av sex. Noen som har erfaring for dette? Anonymkode: 849fe...5c9 Du kan ikke forvente at en som ønsker sex flere ganger om dagen skal ende med å ønske sex en gang i uken. Greit nok at det kan avta til å kun være en gang om dagen eller annenhver dag, men hvis du ikke har så stor sexlyst bør du si det til han slik at han da kan velge å finne ei som er mer kompatibel med han på det området. Hvis du blir med på å ha sex ofte, men kun egentlig ønsker en sjelden gang så fører du mannen bak lyset. Anonymkode: fd771...71c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #13 Skrevet 12. juli 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan ikke forvente at en som ønsker sex flere ganger om dagen skal ende med å ønske sex en gang i uken. Greit nok at det kan avta til å kun være en gang om dagen eller annenhver dag, men hvis du ikke har så stor sexlyst bør du si det til han slik at han da kan velge å finne ei som er mer kompatibel med han på det området. Hvis du blir med på å ha sex ofte, men kun egentlig ønsker en sjelden gang så fører du mannen bak lyset. Anonymkode: fd771...71c Du har helt sikkert rett. Har tenkt tanken jeg og. Anonymkode: 849fe...5c9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #14 Skrevet 12. juli 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan ikke forvente at en som ønsker sex flere ganger om dagen skal ende med å ønske sex en gang i uken. Greit nok at det kan avta til å kun være en gang om dagen eller annenhver dag, men hvis du ikke har så stor sexlyst bør du si det til han slik at han da kan velge å finne ei som er mer kompatibel med han på det området. Hvis du blir med på å ha sex ofte, men kun egentlig ønsker en sjelden gang så fører du mannen bak lyset. Anonymkode: fd771...71c Hjelpes for et svar. Det er da ikke bare mannens behov man skal ta hensyn til her?? Hi bør si ifra hva hun ønsker. Er han så lavpannet at han ikke ønsker å ha et forhold pga mindre sex, så vær så god. En eller to ganger i uken er ikke en sjelden gang. De må finne ut sammen hva som funker. Anonymkode: da33b...13d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #15 Skrevet 12. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelpes for et svar. Det er da ikke bare mannens behov man skal ta hensyn til her?? Hi bør si ifra hva hun ønsker. Er han så lavpannet at han ikke ønsker å ha et forhold pga mindre sex, så vær så god. En eller to ganger i uken er ikke en sjelden gang. De må finne ut sammen hva som funker. Anonymkode: da33b...13d Nei det er faktisk begge to sine behov som skal dekkes. Sex er viktig i et forhold, og hvis vedkommende nå later som at hun har et større behov enn hun har så er hun uærlig mot han. Hvis de er så langt fra hverandre når det kommer til sex bør de begge finne seg noen som passer bedre. Det er ikke bare mannens behov som er viktig, men å være uærlig i forhold til sex er oppskriften på problemer i et parforhold. Forøvrig er man ikke lavpannet hvis man ønsker seg en partner som i utgangspunktet har likt sex behov. Anonymkode: fd771...71c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #16 Skrevet 12. juli 2017 Så herlig, HI! Jeg har selv nylig truffet en fantastisk mann, og har den beste sexen EVER med han!!! Er forholdsvis nyskilt, og har ikke hatt bra sex på maaaaange år!! Anonymkode: e7087...006
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #17 Skrevet 12. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Her er det jeg som ikke vil. Fantastisk flott og kjekk mann, drømmemannen, men vil ha sex mange ganger om dagen. Blir for mye for meg, selv om vi bare har holdt samman i et 1/2 år. Venter bare på den sterke drifta avtar, for dette er ikke til å leve med. En dag i uken er nok for meg. Livet består ikke bare av sex. Noen som har erfaring for dette? Anonymkode: 849fe...5c9 Hvordan er dette relevant for min situasjon? Du vil jo ha sex 1 gang i uka. Her vil mannen ha sex 0 ganger i året. Anonymkode: fd41d...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå