Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Har fått utskrevet Vallergan tabletter siden jeg sliter med å få sove og har slitt lenge. Står at jeg skal ta 1-3 tabletter. Tok 1 tablett igår kveld (i 22-tiden) og det er først nå jeg begynner å bli meg selv igjen! Jeg sovnet etter ca. 30 minutter igår, har sovet så tungt at jeg ikke har hørt ungen i natt, og jeg har sovnet og våknet om hverandre fra klokken 9.30 - 14.00 idag. Var lenge svimmel etterpå og nå er jeg døsig og merker at å kjøre bil er det siste jeg skal i alle fall! Hadde jeg tatt 3 tabletter hadde jeg sikkert sovet frem til tirsdag! Anonymkode: 1fb02...548
tante grusom master of law Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Ja det er mange som får skikkelig hangover av vallergan. Ikke uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Var omtrent sånn den første gangen med vallergan. Nå har jeg gått på det i 2,5 år og er bare litt trøtt om morgenen. Våkner om natta om det er noe. Jeg må ta den klokka 21 og legge meg innen 22 hvis jeg skal klare å stå opp Kl7. Tar jeg den senere sliter jeg med å våkne hele formiddagen.. Anonymkode: fe01f...a35
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Jeg ble også helt sanseløs av Vallergan. Tok heldigvis bare en tablett. Jeg var ikke "meg selv" før 17 tida dagen etter. Jeg tror det er pga jeg er veldig lett (45 kg) at jeg reagerer så kraftig. Anonymkode: ee95b...1ab
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Samme her. Kom meg ikke før i 17 tiden dagen etterpå. Lå bare og sov hele dagen Anonymkode: 1d4ef...f9b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Skrevet 9. juli 2017 En kjent bivirkning.. Den skal tas i god tid før du legger deg! Anonymkode: 20f34...21d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #8 Skrevet 9. juli 2017 Jeg var slik den første gangen jeg tok. Legen skrev 1-3 stk for meg også og jeg tok 2 😵 Var sløv like lenge som deg. Men fy søren hvor deilig at kroppen endelig slappet av. Ble fort vant til vallergan. Allerede etter noen netter klarte jeg 3 stk fint. Da tok jeg pause med de og undersøkte om jeg klarte å finne søvnen selv, og det gjorde jeg. Hadde pause ca rn måneds tid før jeg tok igjen og da var det påan igjen med å tåle lite. Anonymkode: a952a...250
FruTusenfryd Skrevet 9. juli 2017 #9 Skrevet 9. juli 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble også helt sanseløs av Vallergan. Tok heldigvis bare en tablett. Jeg var ikke "meg selv" før 17 tida dagen etter. Jeg tror det er pga jeg er veldig lett (45 kg) at jeg reagerer så kraftig. Anonymkode: ee95b...1ab Jeg veier 75 kg, reagerer likt som deg 😉
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 Jeg tok den i rett tid (cirka 21.30) og la meg 22.30, det var liksom bare det at den virket i 10 timer for mye. Anonymkode: ee95b...1ab
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #11 Skrevet 10. juli 2017 Jeg nektet å ta vallergan så lenge jeg har barn i hus, nettopp fordi den er kjent for å gi så veldig hangover (les pakningsvedlegget). Eneste jeg tar evt er melatonin. -gir ikke hangover, og man våkner av barna på natten, bare sovner lettere igjen etterpå. -Det er jo kjempe skummelt om noe skulle skje, pluss at mine barn skal ikke se meg dopet :/ Da går jeg heller søvnløs til de er 18år. Anonymkode: 4da1d...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå