Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Skal fly til USA , og 9 åringen (ikke så stor for alderen) skal være med. Han fungerer ikke så bra uten søvn og liker ikke å ha beina rett ned over lang tid, så jeg lurer på om dette kan være noe ? Ser for meg at han kan krølle seg sammen og få litt bedre plass i setet med en slik. noen med erfaring? Blir i såfall leie, ikke kjøpe. https://www.babybanden.no/products/jetkids-bedbox-blue?gclid=EAIaIQobChMIiIW2-_371AIVXWQZCh0a0gOqEAAYASAAEgIijfD_BwE Anonymkode: db5f2...742
TPK Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Den er vel for babyer? Hadde ikke giddet å dra med meg noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 20 minutter siden, TPK skrev: Den er vel for babyer? Hadde ikke giddet å dra med meg noe sånt. De sier på filmen at det er for barn opp til 7 år. Hvis jenta er kort for alderen ser jo dette helt topp ut. Anonymkode: 16862...832
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Så mye styr å drasse med seg. Hadde jeg ikke giddet. Tror ikke min åtteåring hadde fått plass eller hadde villet ligge i "babyseng". Man må regne med at man ikke får en full natts søvn på så lange flyturer. Men det går som regel greit likevel. Anonymkode: bc622...30a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 For noe dill.. Nei, det hadde jeg aldri giddet.. Anonymkode: 1df43...c88
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Til en niåring?! Hjelpes..... Anonymkode: 603eb...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå