Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Jeg trenger mange strechlaken. noen som vet hvor jeg får tak i dette billigst mulig ? Jysk ? Kid ? Andre ? Anonymkode: be3d0...ad0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 IKEA, 19 for 90x200 og 29 kr for 140x200 Anonymkode: 58b48...6e9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 IKEA sine er det ikke stretch i. De har kant til å trekke rundt madrassen med strikk i, men det er ikke stretch i selve stoffet. Jeg liker dem da, men de er ganske annerledes i stoffet enn de du får på kid, Princess o.l Coop Obs pleier å ha noen kampanjer på det, og kid er ganske rimelig, men kvaliteten er ikke særlig god. Anonymkode: 5e7e0...165
prekæs Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: IKEA sine er det ikke stretch i. De har kant til å trekke rundt madrassen med strikk i, men det er ikke stretch i selve stoffet. Jeg liker dem da, men de er ganske annerledes i stoffet enn de du får på kid, Princess o.l Coop Obs pleier å ha noen kampanjer på det, og kid er ganske rimelig, men kvaliteten er ikke særlig god. Anonymkode: 5e7e0...165 Ikea sine er veldig fine, ligger slett på sengen og er glatte og behagelige. De dyreste er best, men likevel billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå