Gå til innhold

Tidligere kur - Pergotime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var prøver for noen år tilbake, og hadde 12 pp bak meg uten resultat. Gyn. mente på at jeg kunne ha effekt av å prøve Pergotime og jeg hentet ut resepter for å prøve. Jeg var redd for risiko for kreft, men gyn hadde nylig vært på en slags konferanse/samling om Pergotime og mente på at disse var helt trygge å ta. Tok disse (en kur med en tablett om dagen i fem dager - pausemåned - så en kur med to tabletter i fem dager). Bestemte meg for ikke å ta den siste kuren. Hadde ingen bivirkninger av kurene, merket ingenting, hadde el på samme dag som ellers.. Noen måneder etter avsluttet siste kur ble jeg gravid og jeg fødte et frisk barn tre dager før termin. Uansett. Dette er nå ca 3 år siden, og jeg angrer skikkelig på at jeg tok disse kurene. Har vært en sånn type hele livet at jeg helst ikke tar så mye medisiner uten at jeg er helt nødt, men denne gangen var jeg litt "desperat" etter å bli gravid og tenkte ikke skikkelig gjennom det.

Nå er jeg i perioder livredd for at jeg har økt risikoen for senere plager/kreft osv. Noen som har noen trøstende ord?? Kommer aldri til å ta de igjen..

Anonymkode: 340a5...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg vekk hysterien, gjort et gjort og spist er spist. 

Legg det bak deg og glem det, jeg er veldig for å rett og slett ikke bruke negativ energi på ting man likevel ikke får gjort noe med 

De fleste av oss har i løpet av livet gjort ting, spist ting eller tatt medisiner som innebærer en viss risiko. Skulle vi brukt masse energi på å tenke på det vil etterhvert livskvaliteten bli kraftig forringet, det er det ikke verdt 

Anonymkode: af01d...3a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...