Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Hei! Jeg har en kjæreste som har blitt kysset av en annen gutt. Greia er at han vet ikke at vi er kjærester. Han kysset henne, men hun dyttet han bort med en gang han gjorde det. Etter det snakket de sammen om alt, og henne sa til han at det ikke kunne bli noe mellom dem. er dette utroskap? Anonymkode: 5510c...4e0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Spørs hvor deres grenser går. Hadde mannen min kysset en annen jente hadde jeg ikke blitt blid. Anonymkode: c28af...f8b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Nei. ...det var et vanlig julebord i min verden, for 10år siden 😂 Anonymkode: ace24...1f3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Selvfølgelig ikke. Han tok seg tilrette, hun skjøv ham unna med det samme og fortalte at hun ikke ville at han kysset henne. Det er ikke utroskap at andre tar seg til rette mot ens vilje! Men hun kunne godt ha fortalt ham etterpå at hun var sammen med deg. Anonymkode: 0f4a9...bb4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 mannen tok seg til rette mot hennes vilje og hun dyttet han bort.. Selvfølgelig har hun ikke vært utro!! Anonymkode: 20139...74b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #8 Skrevet 9. juli 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei! Jeg har en kjæreste som har blitt kysset av en annen gutt. Greia er at han vet ikke at vi er kjærester. Han kysset henne, men hun dyttet han bort med en gang han gjorde det. Etter det snakket de sammen om alt, og henne sa til han at det ikke kunne bli noe mellom dem. er dette utroskap? Anonymkode: 5510c...4e0 Mener du også at voldtektsofre er utro? De har jo "sex" med andre selv om de prøver å dytte dem bort. Voldtektsmannnen vet kanskje heller ikke at offeret har kjæreste (ikke at det hadde brydd dem). Anonymkode: a0ac4...47d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #9 Skrevet 9. juli 2017 Så hvis jeg kysser deg, uten at du vet jeg skal det, så er du også utro mener du? Anonymkode: 0a883...346
FruTusenfryd Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 Så idiotisk ! SELVFØLGE IKKE ! Uff. Jeg blir helt matt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå