Gå til innhold

3 mnd siden fødsel. Ingen eggløsning MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at renselsen var ferdig har jeg ikke hatt eggløsning. Men har hatt 2 merkelige brunlige blødninger. Og de har kommet uregelmessig, ene bare 13 dager etter den andre 😯😯

Hva er dette? Det bekymrer meg litt. Kan det være overgangsalderen? Kreft?

Anonymkode: 91dce...c66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til gynekolog, denne kan også sjekke blodprøver for deg mtp. hormoner.

Det er ikke uvanlig at syklusene kan tulle litt før de kommer i gang igjen, men greit å sjekke det.

Anonymkode: b68f6...d2a

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ta en tur til gynekolog, denne kan også sjekke blodprøver for deg mtp. hormoner.

Det er ikke uvanlig at syklusene kan tulle litt før de kommer i gang igjen, men greit å sjekke det.

Anonymkode: b68f6...d2a

Jeg lurer på om jeg må det ja 

Hadde det ikke sånn etter de 2 andre fødselen og heller ikke med sa 

Andre med erfaring? 

Skrevet

Jeg hadde ikke hoppet rett på "kreft" akkurat... Det er vel mer sansynlig at det bare er syklusen og hormonene som jobber med balansen. Her tok det et år før ting var normalt igjen. 

Kan også være rester av renselsen... Greit å sjekke. Vært på 6 ukers kontroll?

Anonymkode: 2c637...cd5

Skrevet

synes du høres litt hysterisk ut som tenker på kreft, ta deg en tur til legen

Anonymkode: 72fa6...61a

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke hoppet rett på "kreft" akkurat... Det er vel mer sansynlig at det bare er syklusen og hormonene som jobber med balansen. Her tok det et år før ting var normalt igjen. 

Kan også være rester av renselsen... Greit å sjekke. Vært på 6 ukers kontroll?

Anonymkode: 2c637...cd5

Takk for svar 

Vært på 6 ukerskontroll. Hun sjekket ikke så mye. Fikk resept på cerazette som jeg gikk på i 1 uke

Hi

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

synes du høres litt hysterisk ut som tenker på kreft, ta deg en tur til legen

Anonymkode: 72fa6...61a

Burde vell gjort det

Skrevet

Blødde du av Cerazette? Jeg gikk på det ca 16 dager og blødde omtrent like lenge som jeg gikk på de. Usikker på om det er pga pillene eller om det var mensen da jeg ikke har blødd igjen etter at jeg sluttet på den. Fødte for 14  uker siden. Og full ammer ennå🤔

Anonymkode: d01b9...407

Skrevet

Har du gått på Cerazette er det nok det som gjør det. De er jo kjent for å klusse opp syklusen (mange blør som en foss de første mnd, så ingenting.) 

Anonymkode: c7fbf...54e

Skrevet

Ja var akkurat det jeg gjorde. Mye mer enn vanlig mens så sluttet på de for 38 dager siden. Ikke blødd siden 👌

Skrevet

Tipper det bare er hormon-kluss etter fødsel. Vært sånn med meg også. Ikke sikkert legen bryr seg med å gjøre noe en gang hvis du går dit... Men er du veldig bekymret, så bestiller du selvfølgelig en time. 

Anonymkode: e0c57...3d4

Skrevet

Er garantert det. Jeg er ikke noe særlig bekymret. Godt å slippe å blø 😅. Eneste er at jeg tidvis har vondt i magen. Mensen smerter vondt uten at det skjer noe. Opplev noe sånt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...