Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Etter at renselsen var ferdig har jeg ikke hatt eggløsning. Men har hatt 2 merkelige brunlige blødninger. Og de har kommet uregelmessig, ene bare 13 dager etter den andre 😯😯 Hva er dette? Det bekymrer meg litt. Kan det være overgangsalderen? Kreft? Anonymkode: 91dce...c66
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Ta en tur til gynekolog, denne kan også sjekke blodprøver for deg mtp. hormoner. Det er ikke uvanlig at syklusene kan tulle litt før de kommer i gang igjen, men greit å sjekke det. Anonymkode: b68f6...d2a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ta en tur til gynekolog, denne kan også sjekke blodprøver for deg mtp. hormoner. Det er ikke uvanlig at syklusene kan tulle litt før de kommer i gang igjen, men greit å sjekke det. Anonymkode: b68f6...d2a Jeg lurer på om jeg må det ja Hadde det ikke sånn etter de 2 andre fødselen og heller ikke med sa Andre med erfaring? Anonymkode: 91dce...c66
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Jeg hadde ikke hoppet rett på "kreft" akkurat... Det er vel mer sansynlig at det bare er syklusen og hormonene som jobber med balansen. Her tok det et år før ting var normalt igjen. Kan også være rester av renselsen... Greit å sjekke. Vært på 6 ukers kontroll? Anonymkode: 2c637...cd5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 synes du høres litt hysterisk ut som tenker på kreft, ta deg en tur til legen Anonymkode: 72fa6...61a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke hoppet rett på "kreft" akkurat... Det er vel mer sansynlig at det bare er syklusen og hormonene som jobber med balansen. Her tok det et år før ting var normalt igjen. Kan også være rester av renselsen... Greit å sjekke. Vært på 6 ukers kontroll? Anonymkode: 2c637...cd5 Takk for svar Vært på 6 ukerskontroll. Hun sjekket ikke så mye. Fikk resept på cerazette som jeg gikk på i 1 uke Hi Anonymkode: 91dce...c66
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Skrevet 9. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: synes du høres litt hysterisk ut som tenker på kreft, ta deg en tur til legen Anonymkode: 72fa6...61a Burde vell gjort det Anonymkode: 91dce...c66
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #8 Skrevet 17. juli 2017 Blødde du av Cerazette? Jeg gikk på det ca 16 dager og blødde omtrent like lenge som jeg gikk på de. Usikker på om det er pga pillene eller om det var mensen da jeg ikke har blødd igjen etter at jeg sluttet på den. Fødte for 14 uker siden. Og full ammer ennå🤔 Anonymkode: d01b9...407
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #9 Skrevet 17. juli 2017 Har du gått på Cerazette er det nok det som gjør det. De er jo kjent for å klusse opp syklusen (mange blør som en foss de første mnd, så ingenting.) Anonymkode: c7fbf...54e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #10 Skrevet 17. juli 2017 Ja var akkurat det jeg gjorde. Mye mer enn vanlig mens så sluttet på de for 38 dager siden. Ikke blødd siden 👌 Anonymkode: d01b9...407
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #11 Skrevet 17. juli 2017 Tipper det bare er hormon-kluss etter fødsel. Vært sånn med meg også. Ikke sikkert legen bryr seg med å gjøre noe en gang hvis du går dit... Men er du veldig bekymret, så bestiller du selvfølgelig en time. Anonymkode: e0c57...3d4
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #12 Skrevet 18. juli 2017 Er garantert det. Jeg er ikke noe særlig bekymret. Godt å slippe å blø 😅. Eneste er at jeg tidvis har vondt i magen. Mensen smerter vondt uten at det skjer noe. Opplev noe sånt? Anonymkode: d01b9...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå