Gå til innhold

Magen fire uker etter KS.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

........hvordan ser den ut? Når har livmoren trukket seg tilbake? Jeg har tatt KS nr. 3, og ser gravid i fjerde måned ut.... Håper inderlig magen trekker seg mer sammen enn dette..... Erfaringer? Det skal sies at jeg veier 81 kg og er 173 cm. lang, så jeg har noen gravidkilo dom skal av også. Er i kategorien overvektig for første gang og hater synet av kroppen min i speilet.... 

Anonymkode: 74d14...fef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi det tid! De sier det tar minst like lang tid (9 mnd) å komme tilbake som det tok å bygge "gravidkroppen"

Anonymkode: d2e08...b5d

Skrevet

Bolledeigmagen kommer at at det er barn nr tre, det tar litt lenger tid for hvert barn å komme tilbake i fasong...

Hilsen firebarnsmor 

Anonymkode: 3f6fc...a10

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

........hvordan ser den ut? Når har livmoren trukket seg tilbake? Jeg har tatt KS nr. 3, og ser gravid i fjerde måned ut.... Håper inderlig magen trekker seg mer sammen enn dette..... Erfaringer? Det skal sies at jeg veier 81 kg og er 173 cm. lang, så jeg har noen gravidkilo dom skal av også. Er i kategorien overvektig for første gang og hater synet av kroppen min i speilet.... 

Anonymkode: 74d14...fef

To år siden siste ks og ser gravid i 6. mnd eller noe ut. Noen kg for mye, men magemusklene er vekk. 

Anonymkode: 9f726...829

Skrevet

Jeg fødte vaginalt de to første gangene før minsten måtte ut med keisersnitt. Det tok lengre tide å få tilbake kroppen etter keisersnittet. Mye lengre. Husker ikke når det ble bedre, men var helt tilbake i vanlig størrelse etter 1 år da jeg begynte i jobb (vet det pga at gamle jobbklær passet).

Anonymkode: af5c6...89b

Skrevet

Det du kan gjere for å få vekk "gravidmagen" er å trene mye styrke, begynn lett og etterhvert som du blir sterkere øker du repetisjoner eller vekt. Det er også lurt å trene cardio som du kan gjøre ved å gå på trilleturer (30 min- 1 time). Du må også hugse på at kroppen din renser seg nå, så det er viktig å få i seg sunn næring. 9 måneder med godt kosthold og aktivitet og du vil bli like flott eller flottere enn før!😊

Anonymkode: 31086...fd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...