Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Har kjærlighetssorg😢 Depper over en jeg ikke kan få fordi jeg ikke kan gå fra mannen og gjøre barna til skilsmissebarn. Han andre er interessert, men han er en bra mann og vil ikke ødelegge noe. Så nå sitter jeg her og bruker ferien på å dagdrømme om en jeg ikke kan få.. Så utrolig fælt å ha kjærlighetssorg når jeg ikke kan snakke med noen om det.. Anonymkode: a2e72...cab
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Stakkars mann. Såklart vil han ikke bare være elskeren din. Hadde det vært ekte kjærlighet, hadde du gjort noe med det. Du har tatt en avgjørelse, da får du nesten stå for det. Anonymkode: 54897...f8d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Du skriver at du ikke kan gå fra mannen din. Du kan selvfølgelig alltid gå fra mannen din. At du ikke vil, det er sannheten, ikke at du ikke kan. Og dermed så er dette også et valg du tar. Og siden du tar det valget så synes jeg du skal kutte ALL kontakt med den andre mannen, og heller bruke ferien til å fokusere på det du har og det du selv velger. Bruker du ferien bare på å fokusere på han du selv velger bort, da ødelegger du ferien, og du svekker forholdet til mannen din og du svekker familien din. Om du ser at dette er et valg du selv velger (og ikke noe som bare skjer deg), da tror jeg det kan være lettere å akseptere og dermed også komme over den sorgen du føler nå. Anonymkode: f4546...5b7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Enig med siste taler. Dette er et valg du tar, og da må du stå for det. Evt må du velge han andre. Det er mulig ,mange som gjør det. Enten kutt all kontakt, eller velg den andre mannen. Hva med parterapi? Anonymkode: 0362e...a03
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Selvfølgelig kan du gå fra mannen, om din lykke er viktigere enn resten av familiens. Du velger å ikke gå fra han fordi du anser barnas oppvekst som viktigere enn din forelskelse, vel da får du fokusere på familien og glede deg over deres lykke og slutte synes synd på deg selv... Dessuten er gresset sjeldent grønnere på andre siden av gjerdet. Det er mange som angrer på at de gikk, for livet i lappeteppefamilien når forelskelsens rosa briller er vekk og hverdagen kommer, er dem nye familien på ingen måte er bedre enn livet man hadde før. Anonymkode: db8b8...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå