Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Jeg spurte datteren min (hun skal opp i fjerde) om hva som hadde vært det beste så langt i ferien.. "Å være sammen med venner" sa hun. Hva med familien da? Spurte jeg.. (vi har møtt mye familie vi ikke har sett på en stund) "Familien er ikke det viktigste nå.. det vår være med venner er mange ganger viktigere" sa hun.. Jeg kjente det stakk litt. Frem til nå har det å øre sammen med oss bærtur på toppen av lykken.. nå er den tiden over. Visste det kom til å skje, og det er jo nødvendig at barnet skifter fokus fra familien til verden utenfor.. Men jeg syns det var vemodig. Det er vel samtidig litt sånn at jeg som mor har barna som hovedfokus i mitt liv, og forsøker mye for barna. Så jeg har egentlug ikke så utpreget sosialt liv selv utover dem.. Anonymkode: 9eea3...352
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg spurte datteren min (hun skal opp i fjerde) om hva som hadde vært det beste så langt i ferien.. "Å være sammen med venner" sa hun. Hva med familien da? Spurte jeg.. (vi har møtt mye familie vi ikke har sett på en stund) "Familien er ikke det viktigste nå.. det vår være med venner er mange ganger viktigere" sa hun.. Jeg kjente det stakk litt. Frem til nå har det å øre sammen med oss bærtur på toppen av lykken.. nå er den tiden over. Visste det kom til å skje, og det er jo nødvendig at barnet skifter fokus fra familien til verden utenfor.. Men jeg syns det var vemodig. Det er vel samtidig litt sånn at jeg som mor har barna som hovedfokus i mitt liv, og forsøker mye for barna. Så jeg har egentlug ikke så utpreget sosialt liv selv utover dem.. Anonymkode: 9eea3...352 Skrevet på mobilen. Beklager autocorrect. Hovedbudskapet kommer vel likevel frem 😊 HI Anonymkode: 9eea3...352
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Det blir ikke bedre 👍 jeg har en som skal opp i 7.klasse nå og venner betyr mer enn det noen gang har gjort. Hva med å skaffe deg en hobby utenom barna? Tilbringe tid med dine venner? Husk at venner vil ta mer og mer plass og det er helt naturlig og bare sunt så ikke ta dette personlig eller gi henne dårlig samvittighet for tankene hun har. Anonymkode: c49e8...b72
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det blir ikke bedre 👍 jeg har en som skal opp i 7.klasse nå og venner betyr mer enn det noen gang har gjort. Hva med å skaffe deg en hobby utenom barna? Tilbringe tid med dine venner? Husk at venner vil ta mer og mer plass og det er helt naturlig og bare sunt så ikke ta dette personlig eller gi henne dårlig samvittighet for tankene hun har. Anonymkode: c49e8...b72 Har bare vist forståelse for det hun sa. Føler bare at vi kastet litt bort den tiden hvor vi var viktigst i verden 😊 Jeg har samtidig litt førtiårskrise og har på flere områder følt at jeg er blitt gammal og glemt.. og nå dette 😂😂😂😉 HI Anonymkode: 9eea3...352
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Jeg kjenner på det samme. Min skal opp i femte, men det var vel for ett års tid siden at venner ble mer viktige. Men prøv å tenk på det som en bra ting, en skal løsrive seg fra foreldre og det er bra hun har venner! Åtteåringen er fortsatt mest hjemmekjær:-) Anonymkode: 039ba...282
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 Huhu, bare vent til hun blir 16 og har fått seg kjæreste også 😉 Jeg har to gutter på 13 og 16 år, eldste har fast følge med en søt jente... Ikke mye mammatid om dagen gitt. Men det er jo så moro også, å se de utvikle seg mot ungdom og voksne, de er så flotte. Anonymkode: 1c305...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå