Gå til innhold

Antrekk i kirken-bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i kirken og se en kollega gifte seg om en time. Men hva skal jeg ha på meg? Skal kun i kirken og ikke i noe selskap. 

Har finni en svart bukse  pga veldig dårlig værmen aner ikke hva jeg skal ha til den buksa:/ 

noen tips? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker... skrev:

Jeg skal i kirken og se en kollega gifte seg om en time. Men hva skal jeg ha på meg? Skal kun i kirken og ikke i noe selskap. 

Har finni en svart bukse  pga veldig dårlig værmen aner ikke hva jeg skal ha til den buksa:/ 

noen tips? 

Helst en fin farget topp, tenker jeg. En skal jo helst ikke være kledd i svart i bryllup.

Skrevet

Kjole tenker jeg er selvsagt i bryllup, fest eller ikke! Hadde i alle fall prøvd å unngå svart.

Anonymkode: 2fbff...91b

Skrevet

En pen topp til buksa, ikke for utfordrende. Du skal tross alt i kirka. 

Anonymkode: 3e8ac...9f3

Skrevet

En bekjent av meg dukket opp i kirka i bryllupet mitt i dongeri, det syns jeg ikke var særlig pent... Trenger ikke å stivpynte seg i kirka, men litt fint bør det være.

Var også i et annet bryllup, der flere av gjestene stilte i vanlige klær i kirka. De pyntet seg til middagen etterpå. Det syntes jeg var veldig rart. Er det vanlig??? Jeg har aldri opplevd det før, og har jo vært i en del bryllup...

Anonymkode: d25bd...e9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...