Anonym bruker... Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Jeg skal i kirken og se en kollega gifte seg om en time. Men hva skal jeg ha på meg? Skal kun i kirken og ikke i noe selskap. Har finni en svart bukse pga veldig dårlig værmen aner ikke hva jeg skal ha til den buksa:/ noen tips?
Solstråle92 Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 17 minutter siden, Anonym bruker... skrev: Jeg skal i kirken og se en kollega gifte seg om en time. Men hva skal jeg ha på meg? Skal kun i kirken og ikke i noe selskap. Har finni en svart bukse pga veldig dårlig værmen aner ikke hva jeg skal ha til den buksa:/ noen tips? Helst en fin farget topp, tenker jeg. En skal jo helst ikke være kledd i svart i bryllup.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Kjole tenker jeg er selvsagt i bryllup, fest eller ikke! Hadde i alle fall prøvd å unngå svart. Anonymkode: 2fbff...91b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 En pen topp til buksa, ikke for utfordrende. Du skal tross alt i kirka. Anonymkode: 3e8ac...9f3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 En bekjent av meg dukket opp i kirka i bryllupet mitt i dongeri, det syns jeg ikke var særlig pent... Trenger ikke å stivpynte seg i kirka, men litt fint bør det være. Var også i et annet bryllup, der flere av gjestene stilte i vanlige klær i kirka. De pyntet seg til middagen etterpå. Det syntes jeg var veldig rart. Er det vanlig??? Jeg har aldri opplevd det før, og har jo vært i en del bryllup... Anonymkode: d25bd...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå