Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Om man spiser speilegg med bløt plomme, og plommen renner utover fatet. Bytter dere da fat før dere tar annen mat? 😂 Jeg er vant med det, ikke han 😂 Anonymkode: e9520...2d5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Nei, jeg klarer å skrape opp plommen med gaffelen eller med et stykke brød. Ungene mine på 9 og 10 er i grenseland, så de får fortsatt lov til å bytte fat. Men å gjøre det som voksen er på linje med å ha på seg smekke. Anonymkode: 92cd9...630
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Jeg bytter om jeg skal spise noe annet. Skal jeg spise mer av det samme så har det ikke noe å si. Anonymkode: 54551...4fb
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Haha, ja det var virkelig en dum diskusjon! Jeg ville nok tatt et nytt fat ja. Anonymkode: 2caf1...14d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Definitivt nytt fat. Og jeg hadde i tillegg skylt fatet med en gang. Eggeplomme og avokado er desidert vanskeligst å vaske av. Anonymkode: 4430d...660
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 Helt idiotisk diskusjon Men, vi sitter her og spiser frokost, og da altså egg. Han tar seg et nytt rundstykke og legger oppi restene av plommen på fatet. Og det synes jeg er litt ekkelt. Og han synes at jeg er så pirkete Anonymkode: e9520...2d5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Jeg er gudskjelov ikke så fisefin at jeg må bytte tallerken selv om det skulle ligge igjen litt smårester av det egget jeg akkurat hadde spist. Svært lite som ligger igjen også forresten, siden jeg alltid bruker de siste brødbitene til å «tørke opp» eggeplomme som har spredd seg. Det er fullstendig unødvendig å bruke flere tallerkener for å få spist frokost. Anonymkode: 52968...213
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #8 Skrevet 8. juli 2017 Kommer an på hva jeg skal spise etterpå. Hvis det er bacon bytter jeg ikke, hvis det er kake bytter jeg. Anonymkode: a8436...897
Gjest 5 andre Skrevet 8. juli 2017 #9 Skrevet 8. juli 2017 Bytter ikke. Om jeg spiser ei skive med skinke eller ost o.l. etterpå, tåler jeg i grunn litt eggrester om jeg ikke tørket bra nok opp med skiva jeg hadde sammen med egget.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #10 Skrevet 8. juli 2017 Bytter fat og skyller det med egg på Anonymkode: 44d5b...535
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #11 Skrevet 8. juli 2017 Enig med han. Du er pirkete. Anonymkode: a96c1...43a
Mostly Harmless Skrevet 8. juli 2017 #12 Skrevet 8. juli 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt idiotisk diskusjon Men, vi sitter her og spiser frokost, og da altså egg. Han tar seg et nytt rundstykke og legger oppi restene av plommen på fatet. Og det synes jeg er litt ekkelt. Og han synes at jeg er så pirkete Anonymkode: e9520...2d5 Litt enig i at du er pirkete hvis du synes det er ekkelt at han får eggeplomme under rundstykket sitt, haha! Hvis du har lyst til å utfordre toleransen din litt ekstra, kan du komme til meg og bevitne toåringen spise først makrell i tomat, så leverpostei og til sist ost. Han får ikke nytt fat mellom hver skive, så osten blir en anelse kontaminert, kan du si.
Himmel og hav Skrevet 8. juli 2017 #13 Skrevet 8. juli 2017 Nei, jeg bytter ikke asjett. Om jeg har grisa veldig, så kan det hende at jeg tar et papir og tørker litt av. Det er jo meg selv som skal spise av asjetten etterpå, og det er jo bare sløseri å bruke to pr. pers til et måltid. Hvor i landet bor dere som sier fat til asjett/tallerken? For meg er fat noe stort som jeg serverer mat og kake på.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #14 Skrevet 8. juli 2017 Du er sær, samboeren din har rett. Hvorfor legger du deg oppi hvordan han spiser maten sin? Anonymkode: ee136...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå