Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Hei! Lurer på om det er noen som har opplevd noe av det samme som jeg, og samtidig gått bra. Har hatt brun utflod fra 5dpo, lett blødning 6dpo(festeblødning?) pause fra brun utflod i et par dager fra 4+1, litt blødning, kun på papiret, en gang i går og nå i morres(4+4). Lett murring i mage/korsrygg, men ikke smerter. Fortsatt gravidsymptomer(kvalme bla). Testet svakt positivt relativt tidlig med strimmel, 9dpo, bekreftet med cb digital 12dpo. Jeg tenker at jeg bør sjekke HCG-stigning over helga. Lurer litt på at det kan være exu eller sa, men har jo på en måte blødd litt helt siden starten av svangerskapet.. Anonymkode: 4b90b...b21
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Jeg blødde flere ganger med min første. Gyn mente d sjelden betydde noe når man ikke hadde smerter. Jeg blødde rødt friskt blod. Har en frisk 3 åring i dag 😊 Anonymkode: d0537...97e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå