Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Jeg har en bachelor i økonomi og administrasjon, og ønsker å utvide utdannelsen ELLER få en helt annen type jobb/utdanning enn det jeg har i dag. Drømmen er å kunne ta en ny bachelor på heltid, men fordi jeg er alene og har et barn, vil det rett og slett være umulig økonomisk, jeg må kunne jobbe ved siden av studiene. Har noen her noen gode tips til hvordan jeg kan løse dette? Grunnen til at jeg ønsker mer utdanning, er både fordi jeg ønsker meg en mer utfordrende jobb enn jeg har i dag(i dag har jeg en typisk kundekonsulent-stilling) og fordi jeg ønsker muligheten for høyere lønn. Anonymkode: 006c5...a4c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Da ville jeg satset på en mastergrad, slik at man kan stige i lønn. Anonymkode: eac00...4f5
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #3 Skrevet 15. juli 2017 Har noen noe erfaring/tips på mastergrad som kan være aktuell? Evn deltidsstudier som kan lønne seg? Anonymkode: 006c5...a4c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #4 Skrevet 15. juli 2017 Master i økonomi og ledelse på deltid slik at du blir siviløkonom. Anonymkode: 7d545...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå