Gå til innhold

IKM UKE 32 👍👌


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Så kjipt, Utgått!

Har testet i dag, og den var blendahvit. Men så fant jeg en tabell som sier at hcg i blodet ligger to dager etter den i urinen. Så da velger jeg  å være optimistisk. Jeg mener, en gang må det da endelig klaffe? Har visst ikm på tirsdag og ikke mandag som jeg trodde. 

Har vært en del svimmel i dag, men det kan også være pga varmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke testet i dag, men tenkte å teste i morgen. Er da 10 dpo. Ingen nevneverdig symptomer, men har litt murring på venste side og har vært forferdelig trøtt i dag. 10 timer søvn i natt, men allikevel sovet to lurer på dagen. Dette kan så klart være alt annet også. Det mest positive tegnet nå er veldig høy livmortapp som jeg stort sett ikke når. Når jeg så vidt nådde den var den ganske hard og lukket. Allikevel føles det ikke som klaff denne runden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Sniker meg inn her.. IKM en dag neste uke, usikker på når, da de siste syklusene har variert i lengde. 
Skal til gyn på torsdag for kontroll etter å ha gått fire mnd på Metformin, Letrozol og Provera(har PCO, og ingen eggløsning før jeg startet på medisiner). 

Har selvsagt hatt symptomer denne gangen også, men om de er reelle eller innbilte er jo ikke godt å si..
Tett nese, kvalmebølger, trøtt som fy, kramper i magen osv osv... 
Tenkte å prøve å holde meg fra å teste frem til jeg skal til gyn, skal jo ta innvendig ultralyd uansett, så får vite det da om det skal være noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nölle_ skrev:

Har ikke testet i dag, lei av hvite tester. Får heller teste dersom tanta ikke kommer. ☺

Tenker det samme. Har lest at det kan ta opp til 10 dager før egget fester seg og da var det i så fall fredag/lørdag. Så nå venter jeg til tirsdag for å se om TR kommer. Har fortsatt murringer og det er uvanlig. Time will show 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, PinkPeon skrev:

Tenker det samme. Har lest at det kan ta opp til 10 dager før egget fester seg og da var det i så fall fredag/lørdag. Så nå venter jeg til tirsdag for å se om TR kommer. Har fortsatt murringer og det er uvanlig. Time will show 😊

Ja, jeg bare blir frustrert og stressa av for mye testing. Dessuten så er det litt spennede også, det å ikke vite😉 En eller flere av oss er i tråden blir sikkert gravid denne måneden, og dersom vi ikke blir det så kanskje det er vår tur neste gang. Så morsom at flere av oss har ikm på akkurat tirsdag. Sønnen min har bursdag i morgen, håper på ekstra flaks da😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal være sant  🤞🏼

IMG_4770.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillebolla94 skrev:

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal være sant  🤞🏼

IMG_4770.JPG

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillebolla94 skrev:

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal være sant  🤞🏼

IMG_4770.JPG

Strek er strek, gratulerer!!☺️

Anonymkode: 3cd13...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lillebolla94 skrev:

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal være sant  🤞🏼

IMG_4770.JPG

Gratulerer🎉👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lillebolla94 skrev:

Hei hei ! 😊 Har Ikm i morgen . Testes i stad og jeg ser en svak strek , er denne for svak ? Redd for at det ikke skal være sant  🤞🏼

IMG_4770.JPG

Gratulerer så mye! 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier alltid å spotte i nøyaktig fem dager før TR kommer, har enda ikke begynt 🙄 Spent på gyn og innvendig ul på torsdag, tenk hvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, MD.95 skrev:

Jeg pleier alltid å spotte i nøyaktig fem dager før TR kommer, har enda ikke begynt 🙄 Spent på gyn og innvendig ul på torsdag, tenk hvis!!

Så spennende ! Krysser fingrene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i dag på en vanlig cb og en cb digital, 14 dpo 😃🎉ingen symptomer, men det hadde jeg ikke så tidlig i forrige svangerskap heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lieann skrev:

Jeg testet positivt i dag på en vanlig cb og en cb digital, 14 dpo 😃🎉ingen symptomer, men det hadde jeg ikke så tidlig i forrige svangerskap heller. 

Gratulerer så mye 🎉😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2017 den 23.54, lieann skrev:

Jeg testet positivt i dag på en vanlig cb og en cb digital, 14 dpo 😃🎉ingen symptomer, men det hadde jeg ikke så tidlig i forrige svangerskap heller. 

Gratulerer så mye😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...