GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Fy kor seeeeeiiiinnnnnt detta gÄr barre 5 dpo.

Enig 😭😭 Og jeg har sĂ„ sykt dĂ„rlig magefĂžlelse. Aner ikke hvorfor, men tror det har med at jeg ikke hadde noen EL symptomer denne mnd (annet enn EL-test). Frustrerende. 

PĂ„ 31.7.2017 den 0.12, PinkPeon skrev:

Enig 😭😭 Og jeg har sĂ„ sykt dĂ„rlig magefĂžlelse. Aner ikke hvorfor, men tror det har med at jeg ikke hadde noen EL symptomer denne mnd (annet enn EL-test). Frustrerende. 

Samme her har fÄtt dÄrlig magefÞlelse her og. Mistet heilt teste trangen og ingen symptomer. Har nok pÄ reva denne ppen. Er 7 dpo og 0,0 symptomer. Ikkje sÄre bryst ein gong.

Jeg har hatt litt feber siden sĂžndag, sĂ„ har vĂŠrt litt utslĂ„tt. NĂ„ har den normalisert seg og jeg fĂžler meg bra. Merker heller ikke noe utenom det vanlige, men det trenger ikke bety noe!  Det blir sikkert mange positive tester denne ppđŸ€—

Annonse

2 timer siden, Nölle_ skrev:

NĂ„r har dere forresten tenkt Ă„ begynne Ă„ teste? PrĂžver Ă„ holde meg til ikm, men har mange billigtester liggende sĂ„ det kan nok hende at jeg svir av en eller to😉

7 ikm nĂ„ og tenker Ă„ vente sĂ„ lenge som mulig. Har bare 4 tester liggende ogsĂ„. Om jeg fĂ„r noen symptomer vil jeg tro jeg tester pĂ„ fredag, men lyst til Ă„ vente til sĂžndag. Jeg fikk noen stikk pĂ„ venstre side i gĂ„r (6 dpo). HĂ„per sĂ„ klart det betyr noe đŸ™đŸ»

48 minutter siden, PinkPeon skrev:

Forresten noen som vet om det er vanlig Ä ha lik graviditet som sin mor? Hun gikk 4 mnd fÞr hun forstod at hun var gravid med meg sÄ hÄper pÄ at jeg er like symptomlÞs som henne hehe. 

Hehe, symtomlÞs, ja, det er jeg og! Har du barn fra fÞr? 

Har en til fra fĂžr, og da jeg ble gravid med han merket jeg at jeg ble svimmel i dusjen. Tenkte ikke pĂ„ det der og da, men har tenkt i ettertid at det kanskje var ett symtom. OgsĂ„ fikk jeg festeblĂždning en dag fĂžr ikm. Trodde det var mensen jeg og satte i en tampong, men da jeg skulle ta den ut den senere var det nesten ingenting der. Tenkte ikke over det der og da heller. Var kanskje mer avslappet til det hele, men sĂ„ ble jeg gravid med en gang ogsĂ„. NĂ„ har vi jo holdt pĂ„ en stund, i begynnelsen innbilte jeg meg at jeg hadde symtomer hele tiden, men nĂ„ har jeg blitt litt mere avsplappa egentlig. Litt spennende er det da😃Er liksom ikke sĂ„ farlig om jeg ikke blir gravid denne pp eller ikke, tenker det klaffer sikkert en eller annen gang😁

Lykke til! 

56 minutter siden, Nölle_ skrev:

Hehe, symtomlÞs, ja, det er jeg og! Har du barn fra fÞr? 

Har en til fra fĂžr, og da jeg ble gravid med han merket jeg at jeg ble svimmel i dusjen. Tenkte ikke pĂ„ det der og da, men har tenkt i ettertid at det kanskje var ett symtom. OgsĂ„ fikk jeg festeblĂždning en dag fĂžr ikm. Trodde det var mensen jeg og satte i en tampong, men da jeg skulle ta den ut den senere var det nesten ingenting der. Tenkte ikke over det der og da heller. Var kanskje mer avslappet til det hele, men sĂ„ ble jeg gravid med en gang ogsĂ„. NĂ„ har vi jo holdt pĂ„ en stund, i begynnelsen innbilte jeg meg at jeg hadde symtomer hele tiden, men nĂ„ har jeg blitt litt mere avsplappa egentlig. Litt spennende er det da😃Er liksom ikke sĂ„ farlig om jeg ikke blir gravid denne pp eller ikke, tenker det klaffer sikkert en eller annen gang😁

Lykke til! 

Nei, prÞver pÄ fÞrste og derav helt skrullete!   Forrige pp skjedde det masse med kroppen men negativt test. Denne pp er det lite. Eneste er at jeg var svimmel to ganger pÄ mandag, litt stikk i gÄr og litt uvel etter mat i gÄr og i dag. Ingen av dem utpreget og har sikkert ikke noe med saken Ä gjÞre :) 

14 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4036.thumb.JPG.f4ff3ce63787a10fa4495483ced56c40.JPG

Tok 2 tester pÄ 10 mlu. 8 dpo. Har ikkje troa i det heile tatt. MagefÞlelsen sier at det ikkje blir noe denna mnd.

bilde er tatt 15 min etter at testane vart tatt.

Men jeg synes da jeg ser en svak strek pÄ den til venstre? 

Annonse

1 time siden, PinkPeon skrev:

Jeg har mistet alt hÄp, inkludert testetrang hehe. Kanskje litt tidlig Ä bli "sutrete" i PP2 :)

Jeg har ingen tro heller pga ingen symptomer og tempen gjekk ned. Har ikkje den teste trangen og jeg bruker Ä fÄ positive rundt 7 dpo og bli sterkere. Har dÄrlig erfaring med positive fra 9 dpo for det ender i kjemisk da.

Har ikkje testa i dag.

Det er lov og sutre. 

3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4040.thumb.JPG.9ba0b269d031818c1e523b92e065433e.JPG

Bilde tatt etter 10 min. 

Har ingen symptomer og kroppen sier jeg ikkje er gravid.

FĂžler det blir ny kjemisk igjen.

Det var jo en del streker! HÄper virkelig spiren sitter :) Er fint Ä glede seg for andre! Jeg prÞver Ä holde meg til sÞndag enn sÄ lenge. 

4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Bilde tatt etter 10 min. 

Krysser fingrene! Kjedelig om det blir enda en kjemisk for deg😔

4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Bilde tatt etter 10 min. 

Masse lykke til😁 Krysser fingrene for at det klaffer for deg đŸ€žđŸ€žđŸ€ž

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...