Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 https://www.moolo.no/vesker/dixie-veske-molly-burned-tan Anonymkode: 45970...5af
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 I ren nytteverdi er den sikkert ikke det, man kan få like mye i en billigere veske. Men den var veldig fin og hvis du pleier å ha veskene dine lenge så holder nok denne mye lenger enn en til 200 kr. Jeg blir glad av nye vesker, så den kunne jeg godt unt meg. Jeg har en Mulberryveske som jeg bruker og setter pris på hver dag. Anonymkode: 5acb6...fa9
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Den var virkelig ikke pen... Anonymkode: 6b149...7e9
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Så en maken en på brukthandelen her til 50kr 😂 Anonymkode: 1387d...d1f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 Skinnveske til 1200 kroner. Helt grei pris, men vesken var stygg som juling. Anonymkode: fc7d7...4bd
Trultetryne Skrevet 8. juli 2017 #8 Skrevet 8. juli 2017 Jeg solgte min Mollyveske.. syns den var kjempefin, men litt for stor og upraktisk med bare 1 stort rom i en så stor veske. Har kjøpt meg Dixie Kongsberg i stedet 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå