Gå til innhold

Er den verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ren nytteverdi er den sikkert ikke det, man kan få like mye i en billigere veske. Men den var veldig fin og hvis du pleier å ha veskene dine lenge så holder nok denne mye lenger enn en til 200 kr. 

Jeg blir glad av nye vesker, så den kunne jeg godt unt meg. Jeg har en Mulberryveske som jeg bruker og setter pris på hver dag. 

Anonymkode: 5acb6...fa9

Skrevet

Den  var  virkelig ikke pen... 

Anonymkode: 6b149...7e9

Skrevet

Så en maken en på brukthandelen her til 50kr 😂 

Anonymkode: 1387d...d1f

Skrevet

Skinnveske til 1200 kroner. Helt grei pris, men vesken var stygg som juling.

Anonymkode: fc7d7...4bd

Skrevet

Jeg solgte min Mollyveske.. syns den var kjempefin, men litt for stor og upraktisk med bare 1 stort rom i en så stor veske.

Har kjøpt meg Dixie Kongsberg i stedet 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...