Gå til innhold

Hva tar jeg med meg til dyreparken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser med en baby og en 5 åring. 

Lure tips? 

Hva tar jeg med meg? Vil helst ikke bruke sååå mye mer penger. 

Anonymkode: 97c74...533

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikkeflasker og matbokser :) Ellers så er ikke maten ekstremt dyrt der, syntes jeg. Bare mye "junk food", som ofte er på slike steder. Er litt lei nå etter en uke med pizza eller burger, kjenner jeg 😜 

Du har sikkert vogn til babyen (eller leier der), da får du plass til liten sekk med mat,drikke, snaks og litt ekstra klær 😊👍 

Anonymkode: b79c7...b6c

Skrevet

Ps babymat (glass) får du gratis i hele parken, forresten 😊👍 

Skrevet

Vi smører alltid med oss mat. Mest fordi jeg synes det er så dårlig mat der, men også fordi det koster mye for en hel familie. Smører rundstykker med godt pålegg, tar med kjeks, druer og capri sonne til ungene. En termos med kaffe til oss voksne. Kjøper heller vaffel eller is og kald drikke utover dagen. 

Pakker alt dette pluss litt skift (alltid en som søler eller blir våt) i en sekk. 

Anonymkode: 2d871...2a8

Skrevet

Gode gå sko, niste, drikke, skift til barna, tøy etter vær men gjerne ekstra vind/regn jakke i tilfelle. Vogn og godt humør 😁

Anonymkode: ad8b4...288

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Solbriller og solhatt, niste og vannflasker, stellesaker og skifteklær til baby. Tenk lag på lag når det kommer til påkledning. Hvis det blir regn kan det gjerne være lummert på formiddagen men litt kaldt på ettermiddagen. Da er det kjekt å kle av og på etter behov. 

Mitt beste tips er å dra flere dager og forsøke å legge én av dagene til en dag med dårlig vær. Da er det nesten fritt frem i de populære attraksjonene.

Skrevet

Solkrem, solhatt, solbriller og niste og drikke i en liten kjølebag

Anonymkode: 48410...219

Skrevet

mye god mat i parken, har man ferie bør man kose seg med den maten, og barn dør ikke av litt usunn mat av og til. solkrem, solhatt/caps, er lurt :)

Anonymkode: f7cad...c6a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

mye god mat i parken, har man ferie bør man kose seg med den maten, og barn dør ikke av litt usunn mat av og til. solkrem, solhatt/caps, er lurt :)

Da lurer jeg  virkelig på hva du kaller god mat? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da lurer jeg  virkelig på hva du kaller god mat? 

taco blant annet og pizza er da ikke noe galt med

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er for å kose seg med maten, men pølser, pizza og "junk food" er det ikke alle som syntes er så godt :) Vi feks liker ikke det. 

Skrevet

Er for å kose seg med maten, men pølser, pizza og "junk food" er det ikke alle som syntes er så godt :) Vi feks liker ikke det. 

ikke farlig en gang i blant,men liker dere det ikke så er det jo noe annet :)

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

taco blant annet og pizza er da ikke noe galt med

Jeg elsker junk, og taco og pizza står høyt på listen. Men har aldri smakt god mat i Dyreparken. Vi var der forrige uke, og dro heller på Sørlandsenteret for å spise middag. Så det handler ikke om penger eller usunn mat, men rett og slett dårlig kvalitet på maten. 

Skrevet

Jeg elsker junk, og taco og pizza står høyt på listen. Men har aldri smakt god mat i Dyreparken. Vi var der forrige uke, og dro heller på Sørlandsenteret for å spise middag. Så det handler ikke om penger eller usunn mat, men rett og slett dårlig kvalitet på maten. 

da er vi ikke enige :) men sånn er det jo

Skrevet

Det verste er jo at maten på Sørlandssenteret er i grunn ganske tragisk den og

Skrevet

Det verste er jo at maten på Sørlandssenteret er i grunn ganske tragisk den og

Haha, det har du helt rett i! Vi endte opp på Subway. Ikke den helt store kulinariske opplevelsen 😁

Skrevet

Mat. Maten der er rett og slett ræva. Utrolig at de greier å ødelegge enkel mat så grundig!

Skrevet

Mat.. Alle fornøyelsesparker i Norge har usunn, lite smakfull og uappetittelig mat. 

Anonymkode: 78511...046

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, det har du helt rett i! Vi endte opp på Subway. Ikke den helt store kulinariske opplevelsen 😁

Haha, Subway er faktisk av de bedre stedene  :) Det er helt utrolig at Norges største kjøpesenter er så tragisk når det gjelder spisesteder :grine:

Skrevet

Legger flasker med vann i fryseren kvelden før, og tar de med i parken. Da tiner de i løpet av dagen og vi har kaldt drikkevann.

Som regen kjøper vi med frosne polarbrød, de tiner også i løpet av dagen og vi har ferske polarbrød vi kan spise.

Anonymkode: cc867...b88

Skrevet
4 timer siden, Musemora skrev:

Mat. Maten der er rett og slett ræva. Utrolig at de greier å ødelegge enkel mat så grundig!

Spiste du på alle stedene på Sørlandssentret? Sushien er fantastisk, La Baguette har god mat, Egon er bra. 

Mye bra spiseplasser der...

Anonymkode: 55fd5...4e9

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiste du på alle stedene på Sørlandssentret? Sushien er fantastisk, La Baguette har god mat, Egon er bra. 

Mye bra spiseplasser der...

Anonymkode: 55fd5...4e9

I dyreparken...

Skrevet

Hamburgeren i Kaptein Sabeltanns verden er god.

Ellers hadde jeg tatt med noe frukt, drikke, småmynter, skifteklær, teppe/sitteunderlag hvis dere skal se showet med Kaptein Sabeltann. 

Anonymkode: bc70a...05f

Skrevet

Bare et lite tips til de som vil ha noe annet enn pølse, pizza og hamburger. På Setera på Kutoppen serverer de knallgod lapskaus. 

Ellers har du fått mange gode tips her. Kleskifte og ekstra drikke har vi alltid med oss, pluss litt småsnacks om blodsukkeret plutselig skulle nå bunn. 

Skrevet
10 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Bare et lite tips til de som vil ha noe annet enn pølse, pizza og hamburger. På Setera på Kutoppen serverer de knallgod lapskaus. 

Ellers har du fått mange gode tips her. Kleskifte og ekstra drikke har vi alltid med oss, pluss litt småsnacks om blodsukkeret plutselig skulle nå bunn. 

Enig i den! Vi likte kjøttkakene der veldig godt også. I tillegg har de risgrøt og rømmegrøt. Vi er glade i hamburgere og pizza, men vi var der i fire dager, så det var godt med noe annet en dag også. ;)

Anonymkode: 070ff...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...