Gå til innhold

Hva er din fetisj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er menn i uniformer... 

Hva er din, og mannen din sin hvis han har sagt det? 

Anonymkode: a9050...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn med vest.

Anonymkode: 42d44...449

Skrevet

Bdsm, som vi driver med😊Kort sagt.

Anonymkode: 8e8bd...d39

Skrevet

Menn i uniform her også :) og menn med veltrente armmuskler.

Anonymkode: 97450...f0a

Skrevet

Politimenn og brannmenn

Anonymkode: 7527a...92e

Skrevet

Bdsm. Praktiserer desverre ikke da mannen min ikke tenner på det 😯. Skjønn det den som kan. Hadde han vært med på dette, kunne han fått akkurat så mye sex han ville hatt, akkurat sånn han ville ha det når han ville ha det. Istedenfor har vi sextørke fordi vaniljesex kjeder livet av meg 😕.

Anonymkode: 1b349...84c

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bdsm. Praktiserer desverre ikke da mannen min ikke tenner på det 😯. Skjønn det den som kan. Hadde han vært med på dette, kunne han fått akkurat så mye sex han ville hatt, akkurat sånn han ville ha det når han ville ha det. Istedenfor har vi sextørke fordi vaniljesex kjeder livet av meg 😕.

Var du ærlig med ham før du ble sammen med ham, at du ikke gidder ha annet enn bdsm-sex?

Anonymkode: 6d723...1c8

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var du ærlig med ham før du ble sammen med ham, at du ikke gidder ha annet enn bdsm-sex?

Jeg kan godt ha vaniljesex fra tid til annen, ikke noe stress det. Men å ha den samme rutinen, den samme stillingen på det samme stedet hver gang, det gidder jeg ikke. Det passer mannen min, men er rett og slett drit kjedelig.  Han fortalte meg ikke at det var sånn det kom til å bli, og jeg fortalte han ikke at det var uaktuelt. 

Skrevet

Å treffe andre menn for sex, sende bilder til mannen fra det eller ha han med. Det gjelder oss begge så klart. 

Anonymkode: 65d9e...136

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan godt ha vaniljesex fra tid til annen, ikke noe stress det. Men å ha den samme rutinen, den samme stillingen på det samme stedet hver gang, det gidder jeg ikke. Det passer mannen min, men er rett og slett drit kjedelig.  Han fortalte meg ikke at det var sånn det kom til å bli, og jeg fortalte han ikke at det var uaktuelt. 

Det å drive med bdsm er jo mer uvanlig enn det du kaller vaniljesex, så hovedansvaret for det å fortelle at det var så viktig for deg lå på deg. Men det virker som om dere ikke kommuniserer særlig godt og nå betaler prisen for det med å ikke ha noe sexliv sammen.

Jeg kan være med på mye, men likevel innenfor det som du sikkert ville kalt vaniljesex. Bdsm er noe som virker antitennende på meg, så jeg snakker alltid med menn jeg vurderer et forhold til. For avvikende seksuelle preferanser tar som regel døden på forhold. De jeg har møtt som har ulike typer fetisjer har nesten alltid vært tydelig på det (noen unntak), nettopp fordi det er så viktig for dem at de vil gå lei vanlig sex om partneren ikke vil være med på deres fetisjer/preferanser. Jeg tenker at begge to i et forhold har like mye ansvar for å finne ut av dette før man innleder et fast forhold. For meg er det også viktig å avklare hva som er mannens normale sexlyst, ikke bare hvor hyppig han kan ha sex i en nyforelsket periode, men hva som er hans "hverdagssexlyst". Jeg har høy sexlyst og hadde visnet i et forhold med en mann med lite sexlyst.

Hvis du mener det du skriver helt bokstavelig, at mannen din kun vil ha sex i én stilling, samme sted hver gang, da er jeg enig i at det må være dørgende kjedelig i lengden.

Hva om dere får hjelp av sexolog?  Nå vet jeg ikke noe om mannen din, men kanskje han føler at dine bdsm-preferanser virker truende på hans mannlighet? Man kan jo ha et veldig variert og spennende sexliv selv om man ikke direkte driver med bdsm, så kanskje mannen din trenger litt faglig råd for å bli mer vågal i senga? Avhengig av hvor sterk ditt behov for bdsm og hans ev. vilje til å bli mer kreativ i senga, så kan det jo være dere kan finne et kompromiss som kan fungere for begge to?

Jeg har glemt å svare på His opprinnelige spørsmål - jeg tror ikke jeg har noen fetisjer. Ikke oppdaget noen enda, i hvert fall ;)

Skrevet

Tørrfisk.

Anonymkode: 6efd7...4fd

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så utrolig lei dere som hele tiden messer om at man skal opplyse om det ene og det andre før man blir sammen! Det er de FÆRRESTE som har eksperimentert med flere partnere over flere år og dermed har mulighet til å kjenne alle sider av sin seksualitet når man møter noen! Seksualiteten er jo noe man utvikler etter hvert!

Anonymkode: 494d7...67d

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så utrolig lei dere som hele tiden messer om at man skal opplyse om det ene og det andre før man blir sammen! Det er de FÆRRESTE som har eksperimentert med flere partnere over flere år og dermed har mulighet til å kjenne alle sider av sin seksualitet når man møter noen! Seksualiteten er jo noe man utvikler etter hvert!

Men når man VET at man har visse fetisjer så bør man snakke med den potensielle partneren, det var det jeg tok utgangspunkt i. Om ting utvikler seg i et forhold så er det jo dessto viktigere å kommunisere sammen underveis.

Og jo, seksualitet er så viktig for de fleste, og det som skiller et platonisk vennskap fra et partnerforhold, så seksualitet bør man diskutere tidlig i forholdet. Vi ser det jo bare her inne - mange, mange, mange som stadig forteller om elendige eller ikkeeksisterende seksualliv med partneren fordi de har altfor forskjellig sexlyst og preferanser. Det å snakke sammen om dette på forhånd betyr IKKE det samme som at man aldri vil utvikle det seksuelle forholdet på sikt, men samtaler på forhånd eller tidlig i forholdet kan si noe om man i det minste har en del tilfelles med hva man tenker fremover, om man vil ha det samme hele tiden eller om det å være kreativ og utforskende er viktig.

Kommunikasjonen er stikkordet, ikke bare for forholdet, men også for sexlivet!

Skrevet

Kaptein Sabeltann

Anonymkode: 0a318...61c

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men når man VET at man har visse fetisjer så bør man snakke med den potensielle partneren, det var det jeg tok utgangspunkt i. Om ting utvikler seg i et forhold så er det jo dessto viktigere å kommunisere sammen underveis.

Og jo, seksualitet er så viktig for de fleste, og det som skiller et platonisk vennskap fra et partnerforhold, så seksualitet bør man diskutere tidlig i forholdet. Vi ser det jo bare her inne - mange, mange, mange som stadig forteller om elendige eller ikkeeksisterende seksualliv med partneren fordi de har altfor forskjellig sexlyst og preferanser. Det å snakke sammen om dette på forhånd betyr IKKE det samme som at man aldri vil utvikle det seksuelle forholdet på sikt, men samtaler på forhånd eller tidlig i forholdet kan si noe om man i det minste har en del tilfelles med hva man tenker fremover, om man vil ha det samme hele tiden eller om det å være kreativ og utforskende er viktig.

Kommunikasjonen er stikkordet, ikke bare for forholdet, men også for sexlivet!

Hva synes du de som blir sammen med sin første sexpartner skal kommunisere om da???

Eller de som bare har et par mislykkede forsøk i fylla bak seg?

Eller de som kun har hatt fomlende tenåringssex?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Å treffe andre menn for sex, sende bilder til mannen fra det eller ha han med. Det gjelder oss begge så klart. 

Anonymkode: 65d9e...136

Æsjj.. for ett forhold! Myyyycket løøve der må jeg si 🤣🤣😂

Anonymkode: 7d4f8...975

Skrevet

Hva synes du de som blir sammen med sin første sexpartner skal kommunisere om da???

Eller de som bare har et par mislykkede forsøk i fylla bak seg?

Eller de som kun har hatt fomlende tenåringssex?

Om begge er like uerfarne så må de kommunisere underveis. Om den ene er mer erfaren enn den andre så har den større ansvar enn den som er helt uerfaren.

Men de aller fleste har tidlig gjort seg opp noen meninger om hva de mener om sex, hva de tror, hvilke fantasier de har osv. En venninne av meg, f.eks., hun har hatt fantasier som går mot bdsm før hun debuterte. Jeg kunne sagt før jeg debuterte seksuelt at bdsm ikke er noe for meg. Jeg kunne også sagt at jeg var veldig usikker, men at jeg var villig til å forsøke en del andre ting, hvis jeg fikk tid på meg, at jeg likte å leke, kunne le sammen, og at hvis jeg sa nei så betydde det virkelig nei.

Det er jo kjempeviktig også for uerfarne å kunne snakke om sex for å sikre at de setter grenser for seg selv, og ikke lar seg presse til noe, osv.

Men nå tok jeg som sagt utgangspunkt i at den ene eller begge i et forhold VET om fetisjer eller preferanser på forhånd, for det er det tråden handler om.

Mener du det er bedre å bare håpe at alt går greit fremfor å kommunisere om ting? I så fall er vi grunnleggende uenige. Kommunikasjon før og underveis i et seksuelt forhold - og i forhold generelt - da kommer man lengre, unngår de største konfliktene. Når det kommer til sex er det så utrolig mye som kan ødelegges hvis man ikke kommuniserer, og det er det ikke verdt, mener jeg.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om begge er like uerfarne så må de kommunisere underveis. Om den ene er mer erfaren enn den andre så har den større ansvar enn den som er helt uerfaren.

Men de aller fleste har tidlig gjort seg opp noen meninger om hva de mener om sex, hva de tror, hvilke fantasier de har osv. En venninne av meg, f.eks., hun har hatt fantasier som går mot bdsm før hun debuterte. Jeg kunne sagt før jeg debuterte seksuelt at bdsm ikke er noe for meg. Jeg kunne også sagt at jeg var veldig usikker, men at jeg var villig til å forsøke en del andre ting, hvis jeg fikk tid på meg, at jeg likte å leke, kunne le sammen, og at hvis jeg sa nei så betydde det virkelig nei.

Det er jo kjempeviktig også for uerfarne å kunne snakke om sex for å sikre at de setter grenser for seg selv, og ikke lar seg presse til noe, osv.

Men nå tok jeg som sagt utgangspunkt i at den ene eller begge i et forhold VET om fetisjer eller preferanser på forhånd, for det er det tråden handler om.

Mener du det er bedre å bare håpe at alt går greit fremfor å kommunisere om ting? I så fall er vi grunnleggende uenige. Kommunikasjon før og underveis i et seksuelt forhold - og i forhold generelt - da kommer man lengre, unngår de største konfliktene. Når det kommer til sex er det så utrolig mye som kan ødelegges hvis man ikke kommuniserer, og det er det ikke verdt, mener jeg.

Lag din egen tråd vel!!! Kjærefolk for et gnål!

Anonymkode: a5678...cb3

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lag din egen tråd vel!!! Kjærefolk for et gnål!

Jeg prøver å holde meg til trådens tema - fetisjer. Du har ikke bidratt med et eneste svar relatert til tråden....

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg prøver å holde meg til trådens tema - fetisjer. Du har ikke bidratt med et eneste svar relatert til tråden....

Hi spør om folk har en fetisj og du gnåler om kommunikasjon og sex og whatnot. Ser ikke at du holder deg til trådens tema heller. Som sagt, start en ny tråd om du vil diskutere åpenhet og sexpreferanser. 

Jeg har ingen fetisj, men syns det er fasinerende å lese om hva andre tenner på. Ditt gnål ødelegger hele tråden. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi spør om folk har en fetisj og du gnåler om kommunikasjon og sex og whatnot. Ser ikke at du holder deg til trådens tema heller. Som sagt, start en ny tråd om du vil diskutere åpenhet og sexpreferanser. 

Jeg har ingen fetisj, men syns det er fasinerende å lese om hva andre tenner på. Ditt gnål ødelegger hele tråden. 

Du får rapportere meg da.

Skrevet

Du får rapportere meg da.

Du klarer ikke holde deg til tema uten at noen tvinger deg? 

Spesielt. 

Men driv på, meg har du i hverfall klart å jage fra tråden. Din kvasipsykologi interesserer meg ingenting. 

Skrevet

Ris på rumpa og ydmykelse. 

Anonymkode: 1e344...c4e

Skrevet

Det er ikke en fetish i ordets rette betydning, for jeg tenner ikke på en spesiell ting eller lignende, men å bli dominert skikkelig, samt gruppesex, er en nødvendighet for meg. Jeg trenger det ikke hver eneste gang, men gjerne et par ganger i uken. Gruppe lar seg ikke gjennomføre så ofte som jeg skulle ønske pga barn, jobb osv., men helst en gang i måneden. 

For meg handler det om behovet for å miste kontrollen, bli jekka ned og "satt litt på plass". Jeg har et hektisk liv og en jobb som krever at jeg har stålkontroll, og å bli dominert seksuelt er utrolig utløsende og avslappende for meg. Det gir meg enormt med energi. Jeg ville eksplodert uten!

Anonymkode: ba659...896

Skrevet

Menn i gule arbeidsbukser 😍

Haha , snur meg etter alle som står i grøftekantene å jobber 😍😂😁

Anonymkode: 399bb...f6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...