Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 Ja, det gjorde jeg dessverre. Men ble fulgt nøye opp pga epilepsi, så det gikk heldigvis bra. Anonymkode: 50702...6c8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det gjorde jeg dessverre. Men ble fulgt nøye opp pga epilepsi, så det gikk heldigvis bra. Anonymkode: 50702...6c8 Merkelig resonnement🙄 Det går jo ikke bra å forgifte ungen din i ni måneder, uansett hvor tett oppfølging man får. Nei, jeg røkte ikke under svangerskapet, og mannen sluttet da vi ble enige om å få barn. Noe annet er jo både egoistisk og direkte ondskapsfullt. Anonymkode: 05a10...e3e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 Røykte i uke 4-5-6 til jeg fikk positiv test. Anonymkode: 3a0a5...429
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 Nei sluttet. Men kjenner flere som ikke har sluttet. Anonymkode: 9a0de...2a9
Mumua Skrevet 7. juli 2017 #8 Skrevet 7. juli 2017 Sluttet da vi bestemte oss for at vi ønsket oss barn, i god tid før prøving. Det samme gjorde mannen. Det minste man bør klare er å stumpe røyken når man planlegger graviditet.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #9 Skrevet 7. juli 2017 Sluttet å røyke før prøving som hun over og hadde vært røykfri i 6 mnd da jeg ble gravid. 13 år siden jeg sluttet. Anonymkode: b416e...df7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #10 Skrevet 7. juli 2017 Nei, sluttet å røyke for et par år siden. Men snuste frem til fant ut jeg plutselig var gravid. Så sluttet jeg å snuse. Finnes ingeb unnskylding å forgifte sin ufødte baby. Anonymkode: 492d5...599
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #11 Skrevet 7. juli 2017 For 10 år siden: Ja. Sluttet imidlertid på dagen da fødselen startet. Vet det ikke var bra, men jeg hadde angst og depresjon hele svangerskapet og klarte ikke slutte. Prøvde mange ganger. Da ungen endelig var på utsiden var det lett. Ingen synlige/merkbare skader, for øvrig. Vet jeg var heldig sånn sett. Anonymkode: e98c2...dac
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #12 Skrevet 7. juli 2017 Med eldste, ja desverre. Sluttet på dagen hun kom til (begynte igjen etter et år), fikk desverre ikke ammet henne særlig lenge heller 😢 sliter veldig med dårlig samvittighet. Nr 2, sluttet på dagen med positiv test. Ammet henne lenge. Ironien er at eldste er den friskeste ungen jeg vet om. Så og si aldri syk, ingen allergier, ingenting. Nr 2, masse allergier, hadde astma som liten og blir syk titt og ofte. Forstå det den som kan. Anbefaler ikke noen å røyke under svangerskapet og jeg røkte ikke med nr 3. Anonymkode: db378...ad9
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #13 Skrevet 8. juli 2017 Sluttet før jeg ble gravid med førstemann, fem år siden nå. Anonymkode: 844f3...24b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #15 Skrevet 8. juli 2017 Med første sluttet jeg dagen jeg fant ut jeg var gravid. Var ikke planlagt og var 4 uker på vei når jeg fant ut av graviditeten. Det burde være en selvfølge at man slutter å røyke og snuse når man er gravid. Man gir jo ikke en røyk eller snus til en baby som er født, så hvorfor gjøre det når man er gravid. Viser bare at man er jævla egoistisk og setter seg selv og sine behov foran sitt ufødte barn og risikerer å skade barnet sitt. En jeg vet om røykte i svangerskapet og ble satt i gang i uke 36 fordi babyen vokste ikke. Babyen veide 1,6 kg og var 42 cm, og det var kun pga at hun røykte. Anonymkode: 574a7...85c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #16 Skrevet 8. juli 2017 Nå må dere slutte å si at fosteret blir forgiftet! Røyking går faktisk ikke direkte utover ungen i magen,men risikoer som morkakesvikt og for tidlig fødsel øker. Men,det er faktisk mye verre å snuse og røyke,da det går til fosteret. Og nei,jeg røyker ikke og har ikke gjort det. Men liker å kunne fakta,ikke latr som om jeg kan fakta... Anonymkode: 0b2ac...9c9
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #17 Skrevet 8. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå må dere slutte å si at fosteret blir forgiftet! Røyking går faktisk ikke direkte utover ungen i magen,men risikoer som morkakesvikt og for tidlig fødsel øker. Men,det er faktisk mye verre å snuse og røyke,da det går til fosteret. Og nei,jeg røyker ikke og har ikke gjort det. Men liker å kunne fakta,ikke latr som om jeg kan fakta... Anonymkode: 0b2ac...9c9 Les deg opp litt du🤗 Anonymkode: c7b52...e17
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #18 Skrevet 8. juli 2017 Ja, jeg gjorde det, søsteren min gjorde det, moren min og stemoren min... Vi er noen egoistiske duster. De gjorde i flere svangerskap, jeg ikke, så 1 av 4 har iallefall lært. Anonymkode: 0ffa4...54c
Mostly Harmless Skrevet 8. juli 2017 #19 Skrevet 8. juli 2017 Jeg skulle til å skrive at røytinga ikke begynte før etter svangerskapet, men innser at jeg er på villspor. Men nei, røyket ikke i svangerskapet. Ikke etter heller, men da røytet jeg til gjengjeld skikkelig mye, haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå