Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Fikk et rart Spm fra min venninne. Solte meg her om dagen og min venninne kom på besøk, og sier: du har jevn farge over hele ryggen, enten bruker du alltid samme bikini eller så soler du deg toppløs. Så sier jeg : når jeg skal sole meg på ryggen så ligger jeg på magen og tar av bikini og soler meg. Sånn gjør jeg det i syden også. Og da sa hun: det hadde jeg aldri turt, tenk om du glemmer det og står opp?😱 Da gadd jeg ikke diskutere videre. Er jeg rar? Anonymkode: 1c105...31a
Førstemann Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Eh... nei, du er ikke rar. Venninna di er rar. Hvem glemmer å ta på seg toppen igjen, liksom, og om man skulle gjøre det så går vel ikke verden under av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 Syns ikke du virker rar. Jeg gjør akkurat det samme. Og so what om du glemmer deg og noen ser puppene? Gjør det noe da? 😁 Anonymkode: eae0a...62e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 Akkurat nå, Førstemann skrev: Eh... nei, du er ikke rar. Venninna di er rar. Hvem glemmer å ta på seg toppen igjen, liksom, og om man skulle gjøre det så går vel ikke verden under av den grunn. Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Syns ikke du virker rar. Jeg gjør akkurat det samme. Og so what om du glemmer deg og noen ser puppene? Gjør det noe da? 😁 Anonymkode: eae0a...62e Ja! Samme tenkte jeg å, hva om jeg glemmer det?🙈😂 Skjønner bare ikke greia i utgangspunktet, hva er vitsen med slikt Spm? hi Anonymkode: 1c105...31a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Nei, du er ikke rar i det hele tatt!! Hadde jeg skulle solt meg på ryggen, hadde jeg gjort akkurat det samme. :-) Anonymkode: 26f3b...8ce
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 Du er minst like rar som må spørre her Anonymkode: cfb6c...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå