Gå til innhold

Online forhold... og komplisert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til dere. Jeg trenger råd om veien videre. 

Historien er slik. Vi er to stykker som elsker hverandre, begge single, voksne og har barn. Jeg har voksne barn,  han har et lite barn. Han har et veldig komplisert forhold til sin ex og han trør veldig forsiktig av hensyn til barn. Noe jeg både forstår og mener er veldig lurt i det lange løp. Jeg fordømmer ikke henne (hans ex) og jeg er ikke en naiv person. Men til saken av vårt forhold. Vi tilbringer all tid mulig sammen, online. Da mener jeg all tid vi har. (FaceTime video )Han bor i en annen by. Jeg vil møtes hele tiden, men han sier eller utrykker  aldrig noe om når eller ønsket om et noe konkret. Og dette er et problem for meg . Han kun snakker om alt vi skal gjøre senere sammen. Han ser på meg som sin fremtid og ser meg i alt. Han utrykker helt klart hva han føler for meg og samtalene våre er veldig dype og åpne. Jeg er ikke i tvil om hva han føler for meg... men jeg savner veldig det fysiske. Ha er nok redd for å ødelegge samværet med sin datter. 

Dette har vart en stund (konflikt med sin ex) og jeg er veldig tålmodig. Men... nå er jeg litt sliten av å ha troen. Hvor lenge kan man stå i dette. Hannes ex er nok veldig kontrollerende og bruker barnet mot han. Noe som sliter på han...

hva kan jeg forvente. Jeg er mor selv og mener at barn komner foran alt. Jeg applauderer hans vilje til gjøre alt for sitt barn, og ønsker at han skal det. 

Nå føler jeg bare at det er ingen rom for meg... hva er rimelig å forvente? Hva kan jeg stå i? Hvordan kan jeg klare dette? Jeg tror han blir fullstendig knust hvis jeg bryter. Men når skal jeg bry meg om meg? Jeg er er så fortvilet og ønsker på ingen måte å bryte. Jeg virkelig elsker han og jeg vet han føler det samme. Det hører til i historien at vi har møttes tidligere i svært korte øyeblikk. 

Hvor tålmodig kan jeg være????

Anonymkode: 76210...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig dere elsker hverandre, men jeg får dessverre min tvil. Jeg tviler ikke på at dere ønsker å elske hverandre.

Men dere har bare såvidt møttes tidligere, og nå "møtes" dere bare online.

Hvor lenge er det siden sist dere møttes fysisk? Hvor mange ganger har dere møtt hverandre og hvor lenge varte disse "svært korte øyeblikkene"?

Hvor lenge har dere hatt et "onlineforhold"?

Anonymkode: ecab6...c3a

Skrevet

Hvordan blir man superforelska i noen når man har et onlineforhold? 🤔

Anonymkode: 6c977...a59

Skrevet

Hvilken avstand snakker vi om her? Kristiansand-Kirkenes? Eller Posgrunn-Skien? 

Å bo i en annen by? Kan ikke se at det skal stå i veien for at dere kan kunne treffes. Hvordan det skal kunne ødelegge hans samvær med et lite barn.

Jeg tror han fremdeles er gift, har den tanken svevet deg. 

Anonymkode: 2ba9f...ec4

Skrevet (endret)

Dette høres helt merkelig ut. Du elsker en mann du kun har møtt et par ganger, og hver gang har det vært snakk om korte øyeblikk? 

Hvis han hadde elsket deg, hadde han naturligvis gjort sitt for å møte deg. Nå har dere bare et virtuelt forhold, og vet ingenting om hvordan dere fungerer sammen i den virkelige verden. Enten skjuler han noe for deg, eller så er du nok dessverre bare et fint tidsfordriv. 

Endret av beef sister
Skrevet

Er dama x på ordentlig? 

Anonymkode: 3e61a...74d

Skrevet

Dette hørtes underlig ut. Ja, man bør ta hensyn til barn og til en viss grad eks når man får en ny partner, men dette høres ut som noe annet. Her høres det ut som at du føres bak lyset, dessverre. Er du helt sikker på at det er slutt? Elsker han deg, må han jo også ønske å prioritere å treffe deg. 

Skrevet
6 minutter siden, Manubrium skrev:

Dette hørtes underlig ut. Ja, man bør ta hensyn til barn og til en viss grad eks når man får en ny partner, men dette høres ut som noe annet. Her høres det ut som at du føres bak lyset, dessverre. Er du helt sikker på at det er slutt? Elsker han deg, må han jo også ønske å prioritere å treffe deg. 

Signerer. Hvis man virkelig ønsker å satse på den nye, vil man jo møtes IRL og ikke bare online (har ikke man behov for sex i nyforelska-fase i det hele tatt? behov for berøring, se film i armkroken, bare være med hverandre?) så fort man har mulighet. De fleste foreldre som er skilt har ikke barna sine 100 % av tiden, slik at de har noen frihelger. Hvis det ALDRI passer å møte deg, ville jeg rett og slett avsluttet. Ellers risikerer du å sitte i mange år og vente på ham, og så plutselig finner han en annen dame i nabolaget, eventuelt du går lei og finner noen som ønsker å møte deg i virkeligheten. Når en mann begynner å skylde på eksen for at han aldri får tid til å treffes, er det dødt løp. Been there done that.

Skrevet

Beklager, men han er rett og slett ikke interessert nok. Hvis han var like interessert i deg som du er i ham, så ville han jobbet for å få til et møte.

Og av en eller annen grunn får jeg en følelse av at han kanskje ikke er riktig så singel som han gir uttrykk for. Men det er bare en følelse jeg har.

Skrevet
1 time siden, Superdolly skrev:

Beklager, men han er rett og slett ikke interessert nok. Hvis han var like interessert i deg som du er i ham, så ville han jobbet for å få til et møte.

Og av en eller annen grunn får jeg en følelse av at han kanskje ikke er riktig så singel som han gir uttrykk for. Men det er bare en følelse jeg har.

Trenger ikke nødvendigvis å være opptatt - HI sier jo at de snakker hele tiden på FaceTime, og dette hadde garantert blitt oppdaget av kona. Mer at han ikke ønsker noe forhold nå, men liker å skravle og flørte på nett, da mange menn synes det er skummelt å bli alene etter brudd. HI er bare tidsfordriv for ham.

Anonymkode: df7d6...408

Skrevet

1: Hvor gamle er dere?

2: Hvor lenge har dere 2 kjent hverandre?

3: Hvor ofte har dere truffet hverandre? Hvor lenge har hvert treff vart? Hvor langt har dere to gått fysisk? 

4: Hvor lenge har det vært slutt mellom dette paret?

5: Hvor langt unna hverandre bor dere to?

Skrevet

Alle mannfolk jeg kjenner som er "ordentlige" (ærlige, ansvarsfulle, voksne, ikke playere) sier det samme: 

Om en mann vil ha deg så sørger han for å treffe deg! Da prioriteres du, han sjonglerer andre ting slik at det blir plass til deg. 

Skrevet

Forresten mener jeg ikke at han skal prioritere å møte deg fremfor å være med barnet. Det ville ikke vært bra. 

Skrevet
1 minutt siden, Fugit skrev:

Forresten mener jeg ikke at han skal prioritere å møte deg fremfor å være med barnet. Det ville ikke vært bra. 

Det er sjeldent at man ikke får til å prioritere begge parter, til hver sin tid. 

Skrevet
21 minutter siden, Evablaum skrev:

Det er sjeldent at man ikke får til å prioritere begge parter, til hver sin tid. 

Signerer. De fleste har ikke 100 % samvær med ungene sine og aldri barnevakt, aldri lunchpauser, aldri noe fri. Som alenemor til 2 stk på fulltid uten familie eller stor vennekrets klarte jeg da å date og bli gift på nytt. Det handler om hva man vil og prioriterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...