Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Røde øyne uten at det var øyekatar? Min tre åring har hatt det i 3 uker. Brukte først antibiotika, det hjalp ikke. Så fikk vi allergidråper og det ble noe bedre. Jeg sluttet å bruke dem etter tre dager og nå er øyet rødt igjen. Vi har akkuratt kommet på ferie i utlandet og jeg blir stresset over at dette ikke går over. Idag satt han i en bil med vinduene åpent , mye trekk så vet ikke om det kan ha gjort det verre😏. Noen som har noe erfaringer med dette. Hvis det er allergi hvor lenge må vi bruke dråper. ? Anonymkode: ef9df...b89
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Vet om flere som får veldig røde øyne av matintoleranse. Da må man i så fall sjekke ut maten. Anonymkode: 745c5...9d3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 I hele allergisesongen? Jeg bruker allergimedisiner fra ca. Februar og ut september. Anonymkode: 5f79c...240
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: I hele allergisesongen? Jeg bruker allergimedisiner fra ca. Februar og ut september. Anonymkode: 5f79c...240 Men kan denne allergien ha dukket opp så plutselig. Han har aldri hatt dette før? Anonymkode: ef9df...b89
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 Har ikke du hatt to-tre tråder om dette allerede? Gå til legen. Anonymkode: 8ef05...c4e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 Vært hos legen flere ganger, føler for å være helt ærlig at hun gjetter litt i blinde hva det er. Har ikke sett i øyet hans en eneste gang, først antibiotika nå allergidråper. Er vel opptatt av om jeg skulle tatt ny legesjekk her i utlandet, eller om det er vanlig at det varer så lenge. Anonymkode: ef9df...b89
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #8 Skrevet 7. juli 2017 Hvorfor sluttet du med allergidråper hvis det virket? Jeg ville startet igjen. Hvis det blir bedring denne gangen også er det sannsynlig at det kan være allergi. Anonymkode: c31c8...c3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå