Gå til innhold

Noen som har hatt barn med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røde øyne uten at det var øyekatar? Min tre åring har hatt det i 3 uker.  Brukte først antibiotika, det hjalp ikke. Så fikk vi allergidråper og det ble noe bedre. Jeg sluttet å bruke dem etter tre dager og nå er øyet rødt igjen. Vi har akkuratt kommet på ferie i utlandet og jeg blir stresset over at dette ikke går over. Idag satt han i en bil med vinduene åpent , mye trekk så vet ikke om det kan ha gjort det verre😏.

Noen som har noe erfaringer med dette. Hvis det er allergi hvor lenge må vi bruke dråper. ?

Anonymkode: ef9df...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om flere som får veldig røde øyne av matintoleranse. Da må man i så fall sjekke ut maten.

Anonymkode: 745c5...9d3

Skrevet

I hele allergisesongen?

Jeg bruker allergimedisiner fra ca. Februar og ut september.

Anonymkode: 5f79c...240

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

I hele allergisesongen?

Jeg bruker allergimedisiner fra ca. Februar og ut september.

Anonymkode: 5f79c...240

Men kan denne allergien ha dukket opp så plutselig. Han har aldri hatt dette før?

Skrevet

Dytter

Skrevet

Har ikke du hatt to-tre tråder om dette allerede? Gå til legen. 

Anonymkode: 8ef05...c4e

Skrevet

Vært hos legen flere ganger, føler for å være helt ærlig at hun gjetter litt i blinde hva det er. Har ikke sett i øyet hans en eneste gang, først antibiotika nå allergidråper. Er vel opptatt av om jeg skulle tatt ny legesjekk her i utlandet, eller om det er vanlig at det varer så lenge.

Skrevet

Hvorfor sluttet du med allergidråper hvis det virket? Jeg ville startet igjen. Hvis det blir bedring denne gangen også er det sannsynlig at det kan være allergi. 

Anonymkode: c31c8...c3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...