Gå til innhold

Serier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke serier bare må man se?

Gjerne noe man kan finne på Netflix, Viaplay eller Hbo nordic.

Anonymkode: f4e04...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Queen of the south på Netflix!!!

Skrevet

Dexter. Begynner å bli noen år gammel.

Anonymkode: 0b5a7...584

Skrevet
1 minutt siden, Brillefanten skrev:

Queen of the south på Netflix!!!

Nettopp sett den ferdig, og neste sesong kommer ikke før neste år 😫

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp sett den ferdig, og neste sesong kommer ikke før neste år 😫

Er det dameserie, eller passer den til mannen også? Vi likte begge den escobar- serien. Noe alla den?

Anonymkode: 80ecb...374

Skrevet

Jeg liker House of lies på HBO, praktisk med en serie med korte episoder, og det ligger fire sesonger ute. Ellers anbefales Bosch, The Handmaid's tale, Into the Badlands, Falling Skies, OITNB, The Leftovers, GOT, Westworld, Taboo, Walking Dead, Band of Brothers, Billions, Big little lies, Halt and catch fire (jeg er rimelig altetende bare det er bra 😄). You're the worst, Life in pieces og United state of Tara er morsomme. Fy f***,  jeg ser for mye serier! 🙈

Skrevet

Glemte Sherlock og Peaky blinders! Jeg er ikke spesielt jentete av meg, brorparten funker for par å se sammen. Sjekk ut NRK nettv også, finner alltid mye bra der. Minuset er at innholdet tas vekk ganske raskt. Minner meg på at jeg må se de siste Poldark-episodene, sommerserien min :popcorn:

Skrevet
22 minutter siden, Leeloo76 skrev:

Jeg liker House of lies på HBO, praktisk med en serie med korte episoder, og det ligger fire sesonger ute. Ellers anbefales Bosch, The Handmaid's tale, Into the Badlands, Falling Skies, OITNB, The Leftovers, GOT, Westworld, Taboo, Walking Dead, Band of Brothers, Billions, Big little lies, Halt and catch fire (jeg er rimelig altetende bare det er bra 😄). You're the worst, Life in pieces og United state of Tara er morsomme. Fy f***,  jeg ser for mye serier! 🙈

Her har vi samme smak! Vil legge til Night of, Sopranos,The Americans,  The fall, House of cards. Men Band of brothers er et must! Life in Pieces er fantastisk😂 Likte godt første sesongene av Suits.

Skrevet

Netflix :

Me you her ( kjempe bra )

Teen wolf

Riverdale

Skrevet

Outlander på Netflix :-) 

Skrevet

Vi har sett Escobar på Netflix for ikke så lenge siden, og nå har vi akkurat sett The designated survivior. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...