Gå til innhold

Hva er dine barns svake og sterke sider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er de ganske like deg/din manns?

Anonymkode: c8f64...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er veldig omsorgsfull mot de er han er glad i.

Han har ett ekstremt sinne som fører til at han utagerer mye.

Anonymkode: 7564a...3d0

Skrevet

Mitt barn: Lærer raskt (lik meg), liker best å gjøre/ trene på det hun allerede er god i (lik sin far, jeg liker utfordringer), behagelig og varm personlighet og likevel både konfliktsky og med sterk vilje/temperament på hjemmebane til tider(far er litt konfliktsky og enda mer varm person enn meg, begge behagelige, mens jeg har litt temperament selv), flink i samfunnsfag og realfag (realfag er verken jeg eller far mer enn middels i), kreativ med mat og prøver seg frem med ingredienser (jeg følger oppskrifter), omsorgsfull og snill (både far og jeg), snakkesalig (far middels, jeg mer snakkesalig selv), ansvarsfull og pliktoppfyllende men i blant med overdreven og ubegrunnet bekymring for å skille seg ut eller drite seg seg ut ved å ha glemt noe/ ha på klær som ikke andre har på/ skulle levere tilbake noe vi har lånt som en cardigan eller en kakeboks (synes underlig nok at det er så flaut)/ skulle gjøre noe nytt foran andre osv- men har blitt tøffere på det aller meste (jeg er ikke redd for å skille meg ut og har som oftest en dette ordner vi- holdning til ting, men jeg blir f.eks stresset om ting som skal tilbakeleveres aldri kommer ut av sekken (far er i likhet med meg ganske laidback og ansvarsbevisst på samme tid), aktiv men liker samtidig litt latskap og kosekvelder (gjelder hele familien), litt nerd (jeg også litt, ikke far), veldig kosete (lik både far og meg), nysgjerrig og glad i å lære (mest lik meg), god sosial kompetanse (litt meg, men enda mer far), aversjoner mot enkelte typer tekstiler og sensitiv hud som lett blir rød om klær klemmer et sted (ikke meg, far sier han var lik som barn), spontan og fantasifull (lik meg som barn, men kan bli litt kaos og mye rart å vaske og rydde opp etter slik lek). 

Anonymkode: 89947...767

Skrevet

Svake sider :

arvet sinne etter faren sin..

veldig mammadalt ( synes det rett og slett blir for mye noen ganger )

Sterke sider :

Omsorgsfull for andre

Mye Empati for alle, både dyr og mennesker

snill

Flink med de som er mindre seg, kan sitte og leke med de i flere timer i strekk

Sterk faglig og puzzle

Anonymkode: 013a1...1d0

Skrevet

Har fire barn, to av dem er veldig like på meg, på godt og vondt, og to av dem er like sin far, på godt og vondt ;)

Anonymkode: b8902...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...