Gå til innhold

Glemt bursdag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min blir 1år i dag, og hverken mamma, pappa, tante, onkel,  søstre eller bror har ringt eller sendt melding... kjenner jeg blir veldig lei meg, føler at han ikke betyr noenting for dem! Dette er barn nr 2 og førstemann har de aldri glemt.... 😔

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: c5e89...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri ansett det som en plikt å skulle sende sms eller ringe fordi et barn blir et år. De skjønner jo ikke det uansett

Anonymkode: 6b75f...eaf

Skrevet

Jeg ville ringt foreldrene mine og fortalt at barnebarnet deres hadde bursdag i dag. Er de invitert til selskap, eller bor dere langt unna all familie slik vi gjør?

broren min glemmer ofte ungenes bursdag og jeg blir like skuffet hver gang. Men prøver å bli flinkere til å ikke bli det.

Anonymkode: d46f1...7b8

Skrevet

Jeg sender aldri sms eller ringer for å gratulere med dagen til de minste. Er jo alltid invitert i bursdag, men ofte så er det noen dager etter bursdagen. Så da får de ingen gratulasjon på dagen sin.
Så jeg lurer litt på hva du tenker du skal gjøre med det? Ringe de å klage på at de ikke har gratulert? Men hvis dere ikke skal ha selskap, så synes jeg at besteforeldre kunne gitt lyd fra seg. Onkel og tante har vel sine egne barn og barnebarn

Anonymkode: 3549e...e5e

Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir lei deg. 

Og skjønner absolutt ikke dem som sier at det ikke er vanlig å gi en oppmerksomhet til de minste..

Anonymkode: 68f74...f70

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sender aldri sms eller ringer for å gratulere med dagen til de minste. Er jo alltid invitert i bursdag, men ofte så er det noen dager etter bursdagen. Så da får de ingen gratulasjon på dagen sin.
Så jeg lurer litt på hva du tenker du skal gjøre med det? Ringe de å klage på at de ikke har gratulert? Men hvis dere ikke skal ha selskap, så synes jeg at besteforeldre kunne gitt lyd fra seg. Onkel og tante har vel sine egne barn og barnebarn

Selvfølgelig ringer man og gratulerer på selve dagen selv om du bor så nært at du kan komme i selskap en annen dag.

Du mangler en del om du tenker noe annet er greit.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig ringer man og gratulerer på selve dagen selv om du bor så nært at du kan komme i selskap en annen dag.

Du mangler en del om du tenker noe annet er greit.

Nei, det gjør jeg ikke til en 1 åring nei. Det er det ingen andre her som heller gjør

Skrevet

Når de alltid husker eldste er det veldig sært at de ikke husker yngste. Trist

Anonymkode: b3923...71e

Skrevet

Det er 6 barn i familien der alle et under 6år. Vi har alltid gratulert med dagen til alle selv om de "bare" blir 1år og ikke skjønner noe. I familien min er det vanlig å gratulere med dagen på selve dagen, selv om det blir feiring en annen dag. Det er fortsatt noen timer igjen av dagen så det er jo ikke for sent enda...

Hi

Skrevet

Har du invitert dem i selskap da?

Anonymkode: 59ae5...a4e

Skrevet

Skjønner at du blir skuffet.  Jeg sender alltid gave og blomster på dagen når mine tantebarn fyller år. Det gjør jeg alltid fra 1 års dagen og har gjort det med alle sammen. Bor et stykke unna så får ikke vært der på selve dagen alltid. 

Anonymkode: 7adf9...b90

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempelei meg. Så dårlig gjort å ikke engang gidde å sende en SMS. Uff, føler med deg.

Anonymkode: adc37...a19

Skrevet

Hørte ingenting fra noen i familien i går... synes der er rart at ALLE skal ha glemt det?! Fikk gratulasjonsmelding av en kompis av samboer, da. 

Hi

Skrevet

Har du bedt dem i selskap da?

Jeg (før jeg var på facebook) gratulerte ikke så små barn med dagen før jeg kom i selve selskapet altså.

Anonymkode: 11479...006

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hørte ingenting fra noen i familien i går... synes der er rart at ALLE skal ha glemt det?! Fikk gratulasjonsmelding av en kompis av samboer, da. 

Hi

Veldig trist.

jeg ville nå uansett ringt de og spurt hva som skjer.

Om de vil dere skal kutte ut å gi hverandre oppmerksomhet.

Skrevet

Litt rart siden de husket førstemann, ja. Ville ringt og spurt istedenfor å spekulere...

Men her kan jeg ikke huske at det ble husket på nr1 engang. Ikke av hverken min mor eller far, iallefall. Søsteren min gratulerte vel...og svigers sikkert (de har sånn kalender på kjøkkenskapet 😉👍). Og slikt husker jeg ikke selv, før barna er store nok til å forstå , og syntes det er stas. 

Anonymkode: fe418...79b

Skrevet

Ja vi har invitert til selskap neste helg... snakket med mamma på dagen i går, hun ringte meg, men nevnte ikke barnet med ett ord.... ville bare ringe og fortelle hva hun hadde gjort dagen før...

Hi

Skrevet

herregud er det virkelig noe og syte over ? tror ikke barnet bry deg akkurat

Anonymkode: ffff5...a2b

Skrevet

bry seg akkurat

Anonymkode: ffff5...a2b

Skrevet

De har vel ikke glemt bursdagen når de kommer med gaver, klemmer og gratulasjoner neste helg...

Ungen har da ikke begrep på hva du får av gratulasjoner.

Når han blir 14 år setter han nok pris på en sms eller telefon fra mormor på dagen sin (til sin egen mobil) selv om dere skal feire helgen etter, men en 2-åring......

Anonymkode: aef92...2a6

Skrevet

Jeg er fullt klar over at barnet ikke enser at han har blitt glemt, det er jeg som har problemer med forskjellsbehandlingen mellom min yngste og alle de andre barna! Jeg synes det er trist at han blir glemt når de andre alltid blir husket! Det er jeg som er lei meg fordi jeg føler han blir holdt utenfor og nedprioritert. Det tar vel ikke så lang tid sende en melding? 

Hi

Skrevet

Hvis min mor ikke hadde nevnt første bursdagen til yngste barnet mitt, på selve dagen, ville jeg blitt skuffet. Det har ikke så mye med barnets følelser å gjøre, det er jeg som synes det ville vært sårt. Det er en merkedag for meg. Ett år, første bursdagen. 

Merkelig å ikke nevne det engang, når hun faktisk har snakket med deg på dagen. 

Anonymkode: a5a91...ed3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...