Gå til innhold

*inspirert. Hvor ofte får folk parkeringsbot.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun med den sku venninna fikk meg til å lure på hvor vannlig det er med parkeringsbot. 

Anonymkode: 39602...aa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått 2 parkeingsbøter

Anonymkode: be07a...3b7

Skrevet

Fikk vel en for 5 år siden... Og en gang før det.

Anonymkode: 5f3a1...4cf

Skrevet

Jeg har fått det to ganger mens jeg bodde midt i Oslo sentrum. 

Anonymkode: 9141e...c5b

Skrevet

Aldri fått, men skrevet ut mange ileggelser 😁

Anonymkode: 81925...957

Skrevet

Aner ikke hvor mange jeg har fått, men det er mange! Jeg klager og skaper meg, hver eneste gang. Om det ikke var opplagt min feil. Jeg har til og med fått flyttet skilter etter at det var feilskiltet i sentrum. 

Ofte har det fikset seg, når jeg klager. Det skal sykt lite til å få bot. Særlig på disse private euro park. Det er skikkelig dritt! 

Anonymkode: 3283c...eed

Skrevet

Én gang,  og jeg har kjørt bil i mange år.  

Anonymkode: 2225e...946

Skrevet

Hittil første og eneste fikk jeg for 19 år siden. Et møte som varte mye lenger enn planlagt og jeg glemte at jeg den dagen hadde kjørt dit.

Anonymkode: 801a1...401

Skrevet

Jeg kjører elbil og jobber midt i sentrum. Her er det max tre timer gratis parkering.

Det er ikke alltid det passer å flytte bilen innen tre timer. (Og noen ganger gidder jeg ikke, satser på at det går greit). Noen ganger blir man tatt i å stå for lenge.  Har fått fire bøter á 300 kr. på tre år. Alternativet er å betale 1100 i mnd for en parkeringsplass. Jeg velger parkeringsbøtene, og har spart mange tusen på det. 

Anonymkode: 92fa5...49c

Skrevet

Ikke fått noen på mine 24 år med lappen. Mannen har fått to på sine 29 år med lappen.

Anonymkode: e4d3d...ae3

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjører elbil og jobber midt i sentrum. Her er det max tre timer gratis parkering.

Det er ikke alltid det passer å flytte bilen innen tre timer. (Og noen ganger gidder jeg ikke, satser på at det går greit). Noen ganger blir man tatt i å stå for lenge.  Har fått fire bøter á 300 kr. på tre år. Alternativet er å betale 1100 i mnd for en parkeringsplass. Jeg velger parkeringsbøtene, og har spart mange tusen på det. 

Og det samme med piggdekk gebyret. Billigere å ta sjangsen 😉

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

300 kroner i parkeringsbot var billig. Her betalte jeg 500 eller 600 sist, det er 3 år siden

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

300 kroner i parkeringsbot var billig. Her betalte jeg 500 eller 600 sist, det er 3 år siden

Ny nasjonale samkjøringsregler. Fast takst på private og offentlige parkeringsselskaper. Ikke engang disse grådige euro park kan ta de ufyselige prisene på 800,- for å stå på handlesenteret. 

Trodde det var 450,- som var greia og 900,- for handikap parkeringen, etter de nye maksprisene. 

Skrevet

Jeg har hatt lappen i 22 år, og har fått en parkeringsbot, forca 5 år siden.

Og ikke at det er noen unnkyldning, men det var på et sted med dårlig skilting om parkeringsavgift.

Anonymkode: ed808...b85

Skrevet

Jeg har fått en på de vel 24 årene jeg har hatt bil. Har bodd mange år i Oslo blant annet

Anonymkode: 12dcc...47a

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det samme med piggdekk gebyret. Billigere å ta sjangsen 😉

Med mindre du blir tatt flere ganger på rad da. Piggdekkgebyr kan man få flere ganger på en og samme dag. I samme gate om man er maks uheldig. 

Anonymkode: 81925...957

Skrevet

Aldri på 17 år. Men har stort sett brukt bil der det er fri parkering/ enkelt å orientere seg. Fordelen med å bu på bygda 🤗

Skrevet

Aldri, bor i en mindre by 

Mannen har fått en gang, på ferie i Oslo 

Anonymkode: 41d62...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...