Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Det virker helt naturstridig å se en så vakker og flott kvinne sammen med den ekle grisen med gul hårhjelm. Vet ikke hvor smart hun er, men hun hadde vel uansett fortjent bedre. Ok, hun var vel interessert i makt og penger og sånt, men å skulle sulle i sengehalmen med den snørrklumpen, er en straff ingen kan orke i et helt liv. Vedder ganske mye på at de to der ikke blir gamle sammen (eller, han er jo gammel alt, da...) Anonymkode: 586e6...3d6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Men det er jo helt hennes eget valg. Hun tok valget, om å bli sammen med mannen, og gifte seg med han. Hvorfor skal vi synes synd på henne? Anonymkode: 8f990...808
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Det er høyst frivillig å gifte seg - og være gift med - Donald Trump. Anonymkode: 15096...e66
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Det viser vel bar at noen gjør alt for penger. For aldri om hun hadde vært gift med han, hvis han hadde hatt en normal inntekt Anonymkode: eca71...f68
It's all about me Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Hun har det så bra atte. God gammeldags golddigger som har gjort det suverent Hun er nok den eneste som har Donald rundt lillefingeren. Hun er hans show off, han er hennes bank. De begge utnytter hverandre for det de vil ha. Er lett å se at det er ikke mye kjærlighet der i gården, og seng har de nok ikke delt på aldri så lenge. Hun mister pengene om hun drar (for tippet han har lært etter forrige skilsmisse). Og han mister ansiktet om hun drar, derfor får hun alt som hun vil. De kler hverandre.
Østerdølen Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 Jeg er så langt fra en Trumpfan som en kan komme,men likevel aner vi ingenting om hvordan han er privat.Kan hende at han bærer henne på gullstol og er en kjærlig og snill mann som ønsker det aller beste for sin familie. Det er vel en del "show" rundt han,så selv om han fremstår som en ustabil,narsisistisk idiot utad,kan det hende han er veldig snill på privaten...Samtidig tror jeg Melania har "stålkontroll" på mannen sin, og får det nok slik hun vil ha det.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #8 Skrevet 7. juli 2017 4 timer siden, Pashla skrev: Dømt til livsvarig prostitusjon. Tatt aldersforskjellen dør han vel før henne så hun får noen år fri Anonymkode: 0c37b...164
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #9 Skrevet 7. juli 2017 Vel..at hun har giftet seg med en svært ekkel mann er sant. Men at det er synd på henne..hm..det er jeg uenig i. Hun valgte selv å gifte seg med han. Og antageligvis har han så mange andre unge damer han kan ha seg med, så kanskje hun slipper unna med en gang innimellom? Anonymkode: 156a1...201
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2017 #10 Skrevet 7. juli 2017 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tatt aldersforskjellen dør han vel før henne så hun får noen år fri Anonymkode: 0c37b...164 Det er jo lov å håpe. Både på hennes vegne og planetens.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #11 Skrevet 7. juli 2017 Joda, hun valgte det selv. Dere har egentlig rett. Selv hadde jeg heller blitt uteligger enn å dele seng eller hus med den mannen. Anonymkode: 586e6...3d6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #12 Skrevet 7. juli 2017 3 timer siden, Østerdølen skrev: Jeg er så langt fra en Trumpfan som en kan komme,men likevel aner vi ingenting om hvordan han er privat.Kan hende at han bærer henne på gullstol og er en kjærlig og snill mann som ønsker det aller beste for sin familie. Det er vel en del "show" rundt han,så selv om han fremstår som en ustabil,narsisistisk idiot utad,kan det hende han er veldig snill på privaten...Samtidig tror jeg Melania har "stålkontroll" på mannen sin, og får det nok slik hun vil ha det. Må signere dette. Jeg har vært borti flere psykopater og generelt fæle personer på arbeidsplasser og i omgangskretsen, som er snillheten selv hjemme og forguder partneren sin. En annen ting - noen som en synes er ekkel og stygg, er barsk og kjekk for noen andre. Og det er bra - ellers ville vi som tilhører den styggere halvparten av befolkningen aldri få noen partner. Jeg er en av de som er i beste fall "mindre pene". Betyr det at jeg fortjener kun å være sammen med en mindre intelligent person med fælt utseende? Siden det skal være parallell mellom utseendet til ham og henne i et par, og man skal være cirka like i utseende, intellekt og alder? Heldigvis for meg så har jeg en smart og kjekk mann som synes at jeg FOR HAM er vakker og snill, selv om jeg for andre kan være en stygg bitch. Og det er egentlig veldig fascinerende. En annen ting er valgfrihet. Før Melania møtte Trump var hun en populær modell som tjente masse penger. Hun er ikke i den samme situasjonen som en fattig thaidame fra slummen, som gjør alt hun kan for å flykte fra hjemplassen og komme til et trygt og økonomisk stabilt land. En dame som Melania kunne velge og vrake i finansmenn i alle aldre med hennes utseende og karriere. Hun var ikke tvunget til å gifte seg med Trump. Da de ble gift, var han heller ingen presidentkandidat. Og siden hun valgte slik, får hun bare leve med det - hvorfor er det synd på henne? Og hvorfor tror dere at hun har det så fælt? Anonymkode: 6a927...fdd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #13 Skrevet 7. juli 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joda, hun valgte det selv. Dere har egentlig rett. Selv hadde jeg heller blitt uteligger enn å dele seng eller hus med den mannen. Anonymkode: 586e6...3d6 Vel, det er ikke sikkert alle synes din mann er et kupp. Alle har (heldigvis) forskjellig smak. Anonymkode: 6a927...fdd
Hjertefru Skrevet 7. juli 2017 #14 Skrevet 7. juli 2017 Synd på henne? Nei...det er nok en vinn-vinn-situasjon for begge parter 😜 Dessuten vet vi jo ingenting om hvordan han er sammen med familien sin, som Østerdølen sier...
amandine Skrevet 7. juli 2017 #15 Skrevet 7. juli 2017 Den eneste det er synd på i den relasjonen er produktet av den. Man må tross alt bare ha de foreldrene man har.. Stakkars unge.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #16 Skrevet 7. juli 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må signere dette. Jeg har vært borti flere psykopater og generelt fæle personer på arbeidsplasser og i omgangskretsen, som er snillheten selv hjemme og forguder partneren sin. En annen ting - noen som en synes er ekkel og stygg, er barsk og kjekk for noen andre. Og det er bra - ellers ville vi som tilhører den styggere halvparten av befolkningen aldri få noen partner. Jeg er en av de som er i beste fall "mindre pene". Betyr det at jeg fortjener kun å være sammen med en mindre intelligent person med fælt utseende? Siden det skal være parallell mellom utseendet til ham og henne i et par, og man skal være cirka like i utseende, intellekt og alder? Heldigvis for meg så har jeg en smart og kjekk mann som synes at jeg FOR HAM er vakker og snill, selv om jeg for andre kan være en stygg bitch. Og det er egentlig veldig fascinerende. En annen ting er valgfrihet. Før Melania møtte Trump var hun en populær modell som tjente masse penger. Hun er ikke i den samme situasjonen som en fattig thaidame fra slummen, som gjør alt hun kan for å flykte fra hjemplassen og komme til et trygt og økonomisk stabilt land. En dame som Melania kunne velge og vrake i finansmenn i alle aldre med hennes utseende og karriere. Hun var ikke tvunget til å gifte seg med Trump. Da de ble gift, var han heller ingen presidentkandidat. Og siden hun valgte slik, får hun bare leve med det - hvorfor er det synd på henne? Og hvorfor tror dere at hun har det så fælt? Anonymkode: 6a927...fdd Veldig godt poeng, og den kritikken der tar jeg absolutt til meg. Selv om JEG ikke tiltrekkes av ham er det sikkert (merkelig nok) andre som gjør det. Heldigvis har alle forskjellig smak, og heldigvis er det masse forskjellig som som gjør folk tiltrekkende utenom utseendet. Et vakkert utseende alene er overhodet ikek nok, nei, og oftest ikke nødvendig for at man skal tiltrekkes av noen.Intellekt, humor, klokskap, empati osv. er like viktig. Kanskje til og med Melania er grusom og det faktisk er synd på Trump i stedet. Men jeg er uansett glad jeg ikke er i hennes sko.Men Trump har i hvert fall ikke gjort noe godt inntrykk på meg hverken når det gjelder utseende, intellekt, humor, klokskap eller empati. Tror forresten ikke et dugg på at du er "mindre pen". Anonymkode: 586e6...3d6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #17 Skrevet 7. juli 2017 Tja om man søker på YouTube og melania trump så kommer det opp mange video klipp hvor mange påstår at hun blir dårlig behandlet ja til og med misdhandlet av trump. Så at han er snillheten selv DET stemmer nok ikke. Finnes klipp hvordan blant annet vrir fingern hennes feil vei til hun skriker. Nekter å slippe hånden hennes, dytter henne osv. Dette i full offentlighet ønsker ikke å tenke på hvordan han er hjemme da Anonymkode: c238f...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå