Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Vi har ikke tenkt å sjekke inn noe bagasje for foreldrene mine som skal være med i ferien har tatt med det meste av bagasjen.Men det er oppstått en misforståelse mellom oss så nå står vi igjen med to fulle ryggsekker som vi må ta med på flyet. Hvor mye har vi lov å ha med oss? Kan jeg ta en ryggsekk og sønnen min på 5 år en ryggsekk? Å hvor lenge før bør vi være på flyplassen når vi kun har håndbagasje? Det er midt i fellesferien ca 9.30 om morgenen å det er fra Flesland. Anonymkode: e8047...dce
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Det kommer an på hvor du skal reise og med hvilket flyselskap. Innland, utland og langdistanse. Tror wizzair har 5 kg og norwegianair har 10 kg på håndbagasjen. De flyr begge fra Flesland. Wizzair er temmelig strenge. Anonymkode: 84f31...ad5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Men sønnen min kan også ha med seg en sekk? Det er Bergen-Oslo tur å vi reiser med Norwegian. Anonymkode: e8047...dce
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Ja, sønnen din kan ta med en sekk. Sjekk billetten deres, der står hva hver person kan ta med. Anonymkode: 1624f...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå