Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Vi har ikke tenkt å sjekke inn noe bagasje for foreldrene mine som skal være med i ferien har tatt med det meste av bagasjen.Men det er oppstått en misforståelse mellom oss så nå står vi igjen med to fulle ryggsekker som vi må ta med på flyet. Hvor mye har vi lov å ha med oss? Kan jeg ta en ryggsekk og sønnen min på 5 år en ryggsekk? Å hvor lenge før bør vi være på flyplassen når vi kun har håndbagasje? Det er midt i fellesferien ca 9.30 om morgenen å det er fra Flesland. Anonymkode: d4bc9...997
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Er det ikke 5 kg da? Størrelse på sekken spiller vel også inn... Men du, sjekk på flyselskapets nettsider så slipper du jo å lure. Skjønner egentlig ikke problemet med å sjekke inn bagasjen heller da men... Anonymkode: 02726...6e5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Med sas er det 8 kg, men dette varierer etter flyselskap!:-) Anonymkode: 09d38...ae1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Det er ikke for sent å sjekke inn bagasje. Du kan bestille på nettet, det er billigere enn om du kjøper på flyplassen. Hvis du bare har håndbagasje og har sjekket inn på forhånd, ville jeg vært der ca 1 time før. Anonymkode: 14ad4...ad4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Dette står på betingelsene du klikket "ja, jeg har lest og forstår" på når du bestilte bilettene. Det varierer mellom selskapene, og du finner informasjon du kan stole på er korrekt på flyselskapet sine sider. Kun håndbagasje på Flesland ville jeg vært minimum 45 minutter før, med bagasje minimum en time før. Anonymkode: e2557...e99
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 Hvilket flyselskap reiser du med da? Hos SAS kan du ha med max 8 kg og størrelsen må ikke være mer enn 55x40 cm Anonymkode: abb6e...d4e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 Vi reiser med norwegian Anonymkode: d4bc9...997
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #8 Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi reiser med norwegian Anonymkode: d4bc9...997 Da sjekker du Norwegian sine hjemmesider. Men de er et lavprisselskap og har strengere regler enn andre som ikke tar betalt for alt mulig inkludert gebyr for faktisk å få lov å betale for billettene. Så ville ikke bare satset på at det går greit uten å sjekke på forhånd, det kan koste dere dyrt. Anonymkode: 6dd4c...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå