Gå til innhold

pavlova med bare vaniljekrem?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så glad i vanlig krem og vurdere å droppe den og bare bruke vaniljekremen, funker det?😆

Anonymkode: a1253...f8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tror det er oppskrift på flere hvis du googler 

Anonymkode: d7647...324

Skrevet

Ja. Når jeg bodde i Australia (pavlova er nationalrett der 😋) brukte man ikke krem, bare tykk vaniljesaus :) 

Her hjemme koker jeg egen vaniljesaus (fort gjort), og tykner den ekstra. Har Evt krem ved siden av for de som vil ha begge deler 😊

Anonymkode: d8755...234

Skrevet

Flotters, takk skal dere ha☺

Anonymkode: a1253...f8b

Skrevet

Jeg er heller ikke noe glad i vanlig krem, men jeg blander litt. Tar omtrent dobbelt så mye vaniljekrem som vanlig krem og blander sammen før jeg har det på kaka. Det blir veldig luftig og godt. Bare vaniljekrem kan jo bli litt kompakt. 

Anonymkode: 68aa6...867

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Når jeg bodde i Australia (pavlova er nationalrett der 😋) brukte man ikke krem, bare tykk vaniljesaus :) 

Her hjemme koker jeg egen vaniljesaus (fort gjort), og tykner den ekstra. Har Evt krem ved siden av for de som vil ha begge deler 😊

Anonymkode: d8755...234

Da du bodde i Australia, eller hver gang du bodde i Australia? 

Anonymkode: f22d6...f8d

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da du bodde i Australia, eller hver gang du bodde i Australia? 

Anonymkode: f22d6...f8d

Herregud... Alt man skal henge seg opp i.

Anonymkode: 5be5a...228

Skrevet

Jeg bruker vaniljekrem blandet med litt vaniljesaus på pavlovaen. Kan aldri bli for mye vanilje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...