Gå til innhold

Flere enn meg som har begynt å si urelevant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg her inne for mye altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de fleste av oss behersker norsk ganske godt, så vi sier irrelevant :)

Skrevet

Jeg også! Helt frem til jeg irriterte meg grønn over ei som skrev "urelevant" hele tiden gjennom en 7 siders lang tråd..! Men, den tråden så kanskje ikke du, så da blir det du skriver her nå litt urelevant

Skrevet
Akkurat nå, Evablaum skrev:

Jeg også! Helt frem til jeg irriterte meg grønn over ei som skrev "urelevant" hele tiden gjennom en 7 siders lang tråd..! Men, den tråden så kanskje ikke du, så da blir det du skriver her nå litt urelevant

Joda, har lest den tråden jeg også - hele tråden dreide seg om dette ene ordet i stedet for innholdet i hovedinnlegget :D

Skrevet
1 minutt siden, MrsRiddick skrev:

Joda, har lest den tråden jeg også - hele tråden dreide seg om dette ene ordet i stedet for innholdet i hovedinnlegget :D

Ja, poenet i hovedinnlegge ble rimelig urelevant etterhvert ja. 

Skrevet

Jeg tror at ved å i det heletatt TENKE på dette, er det på høy tid å ta seg en pause fra forumet. Generelt tror jeg det sitter flere i sårbare situasjoner og skriver innlegg her inne som blir møtt på en slik måte at situasjonen deres blir værre. Jeg har ikke møtt ETT menneske i det virkelige liv som er like ufine som MANGE her inne. Trist!

Anonymkode: b3d85...795

Skrevet

Nei.

Anonymkode: b9751...d26

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror at ved å i det heletatt TENKE på dette, er det på høy tid å ta seg en pause fra forumet. Generelt tror jeg det sitter flere i sårbare situasjoner og skriver innlegg her inne som blir møtt på en slik måte at situasjonen deres blir værre. Jeg har ikke møtt ETT menneske i det virkelige liv som er like ufine som MANGE her inne. Trist!

Anonymkode: b3d85...795

Hva? Ble du superalvorlig på meg nå?

Skrevet

Tror du, uavhengig av dette, trenger å ut i det virkelige livet litt jeg. Ser jo ikke annet enn svar fra deg uansett hvilken tråd jeg åpner her. Og det rare er at det kun er svar som er ment for å provosere.

Ta en lang og god pause og nyt sommeren med mor, far og søsken du. Det er sommer ☀️

Anonymkode: d01e7...b8e

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du, uavhengig av dette, trenger å ut i det virkelige livet litt jeg. Ser jo ikke annet enn svar fra deg uansett hvilken tråd jeg åpner her. Og det rare er at det kun er svar som er ment for å provosere.

Ta en lang og god pause og nyt sommeren med mor, far og søsken du. Det er sommer ☀️

Anonymkode: d01e7...b8e

Det virkelig liv er her inne, alt annet er en illusjon 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...