Gå til innhold

De tar strømmen om 6 min

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det noe som forhindrer deg i å gå ut?? Har du helseproblemer?

Anonymkode: 849e9...2b7

Nei nei, jeg er frisk.. Men, føler at jeg må være hjemme også, i tilfelle et eller annet, siden vi ikke har strøm...

Anonymkode: c30d8...35d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare i hodet ditt. Lås døra og kom deg ut en tur. Det har du godt av

Skrevet

Hi her

STRØMMEM ER TILBAKE

Jeg er så glad jeg ikke dro ut, for da hadde jeg trodd at strømmen ville vært borte i 1 1/2 time til. 

Hurra for Skagerak!

Skrevet

Tror du bør snakke med noen om angsten din. Det er ikke normalt

Skrevet

Men i alle dager! Dette er noe av det merkligste jeg har lest her inne....og det sier litt! Angst for å være uten strøm i fem timer, sulte foran kjøleskapet fordi du ikke våger åpne det mens strømmen er vekke, glad for at du var hjemme sånn i tilfelle noe hadde skjedd..? Altså...WTF?

Anonymkode: 8ab39...95f

Skrevet

Å påstå at du er helt frisk kan umulig stemme. Kanskje du er helt frisk fysisk, men psykisk må du jo slite med noe når du reagerer på denne måten pga et planlagt strømbrudd på 5 timer.

Det dreier seg om fem timer, ingenting I kjøleskapet blir ødelagt av et fem timers langt strømbrudd, hvis du da ikke er så dum at du setter oppe døra.

Jeg pleier å ha sympati med de fleste, men dette blir bare for dumt. Kom deg ut av døra og gjør noe I den tiden strømmen er borte, det er ikke en eneste ting som kan skje I forbindelse med strømbruddet som krever at du må være hjemme.

Anonymkode: 50f7d...ede

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde vært verre om de tok vannet og du hadde omgangssyke 😉

Det kan jeg skrive under på at er mye værre, for det skjedde meg for en måned siden. Jeg våknet med skikkelig diare, og ikke vann i kranene og dermed ikke mulighet til å bruke doen, helt forferdelig

Anonymkode: 6e488...c6a

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her

Hborgor skulle jeg løyet om dette?

Strømutkoblingen er reell nok. 

Men måten du krisemaksimerer på og sulter ihel ved siden av kjøleskapet kan ikke være normalt. 

Anonymkode: 2ee0e...0ca

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Strømutkoblingen er reell nok. 

Men måten du krisemaksimerer på og sulter ihel ved siden av kjøleskapet kan ikke være normalt. 

Anonymkode: 2ee0e...0ca

Sulter ihjel faktisk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...