Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 er 31 år. har barn fra før. samboer har barn fra før. sluttet på pilla i april. kan det være noe galt med meg? får eggløsning hver mnde og vi har sex annenhver dag hele mnden. Anonymkode: 9ddb9...564
sug lut Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Du kødder? Graviditeter kommer ikke på bestilling. Og det burde du vite siden du har gått gravid før og antakelig burde ha tilegnet deg litt kunnskaper om emnet.
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 10 minutter siden, sug lut skrev: Du kødder? Graviditeter kommer ikke på bestilling. Og det burde du vite siden du har gått gravid før og antakelig burde ha tilegnet deg litt kunnskaper om emnet. Neida, graviditeten kommer ikke på bestilling, og det gjør ikke folkeskikk heller ser det ut som... HI: du har dessverre ikke krav på utredning før etter 1 år med aktiv prøving. Du sier at det er ny mann nå - det kan hende at dere er mindre kompatible enn du og eksen var. Jeg hadde smurt meg med tålmodighet og prøvd i 1 år, for så å be om utredning hvis det ikke fungerer. Lykke til!
Pion90 Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Hei, Ikke stress, det bør ha gått 1 år med prøving før man mistenker at noe er galt. Utsett bekymringene ihvertfall 3 måneder til. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 3 måneder er ingenting. Er kun 20% sjanse for å bli gravid i en PP Anonymkode: 97be5...d2b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #7 Skrevet 17. juli 2017 Tok omtrent 6 mnd før jeg ble gravid med 2. Ville ikke beskymret meg da det ikke har gått så langt tid ennå😊. Bare ikke stress med det. Så vil du nok plutselig bli gravid igjen 😊 Anonymkode: 8b4f4...6fb
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #8 Skrevet 17. juli 2017 Kjære vene, det trenger absolutt ikke å være noe galt. Helt normalt at det kan ta litt tid, i alle fall helt normalt at det tar mer enn 3 pp!! Anonymkode: b8243...d85
villekulla Skrevet 17. juli 2017 #9 Skrevet 17. juli 2017 Vi har ikke brukt prevensjon på 4 år. I den tiden har vi blitt gravide 4 ganger. En sa, så en xu, sa og nå gravid i 6uke (håper den holder). Jevnlig el, menstruasjon og samleie. Fikk beskjed om at vi hadde to problemer; det å bli gravid og å holde på graviditeten. Ting tar tid. Går det ikke etter 1 år tar dere kontakt for hjelp
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #10 Skrevet 17. juli 2017 Vi har også prøvd siden september. I den perioden har jeg hatt 2 sa. en i uke 5 og en i uke 7. Krysser fingre for både meg og deg Anonymkode: 44970...8d9
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #11 Skrevet 17. juli 2017 skal ha mens om 3 dager. bruker alltid og spotte litt noen dager før men ingenting enda😋 håpe håpe😏 har heller ikke ømme pupper som jeg bruker og ha. hi Anonymkode: 9ddb9...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå