Gå til innhold

Noen som har vert i dyreparken i år? Hva ble det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Sørlandet og da er jo som alltid dyreparken obligatorisk 😊 Men jeg vurderer å droppe dyreparken å heller reise til Spania 🙈 Så det jeg rett og slett lurer på er hvor mye penger dere brukte 2 dager i dyreparken/badeland. Å da tenker jeg dere som bruker penger uten å tenke på det 😊

Anonymkode: f055d...796

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal vi vite det når vi ikke tenker over det? :P Når jeg regner over nå så kommer jeg til ca 2500 på to dager, inklusive klatremuskostyme og ca 300,- i sabeltann suvenirer. To voksne og ett barn. Da kjøpte vi mat, brus, vafler, is og sukkerspinn, samt to poser med sand med edelstener og fossiler på skatteparadiset.

Anonymkode: f7178...787

Skrevet

I tillegg til billetter og overnatting altså.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan skal vi vite det når vi ikke tenker over det? :P Når jeg regner over nå så kommer jeg til ca 2500 på to dager, inklusive klatremuskostyme og ca 300,- i sabeltann suvenirer. To voksne og ett barn. Da kjøpte vi mat, brus, vafler, is og sukkerspinn, samt to poser med sand med edelstener og fossiler på skatteparadiset.

Hehe, så sant så sant🙈

Vi er to voksne, to barn og en baby. For oss å komme inn er det en plass mellom 2500kr-3000kr så tenker jeg det fort går 3-4000 i parken også med mat, suvenir, iskrem, drikke osv 😁 Å da er jo halve billetten til Spania brukt på bare 2 dager i dyreparken liksom. 

Får tur til Spania inkludert leiebil til 15000kr så det frister mer😆 

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, så sant så sant🙈

Vi er to voksne, to barn og en baby. For oss å komme inn er det en plass mellom 2500kr-3000kr så tenker jeg det fort går 3-4000 i parken også med mat, suvenir, iskrem, drikke osv 😁 Å da er jo halve billetten til Spania brukt på bare 2 dager i dyreparken liksom. 

Får tur til Spania inkludert leiebil til 15000kr så det frister mer😆 

Skjønner det, selv om jeg synes dyreparken er topp da. ;) På den positive siden har de gratis babymat der. Så noen som satt og spiste av det hele familien, både mor og tre store barn (ca 8-12 år). Det er jo en mulighet hvis man vil redusere utgiftene til mat. :P 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner det, selv om jeg synes dyreparken er topp da. ;) På den positive siden har de gratis babymat der. Så noen som satt og spiste av det hele familien, både mor og tre store barn (ca 8-12 år). Det er jo en mulighet hvis man vil redusere utgiftene til mat. :P 

Kan man ta med seg noen porsjoner hjem også..?

Skrevet
26 minutter siden, Evablaum skrev:

Kan man ta med seg noen porsjoner hjem også..?

Haha ja det kan man sikkert, det er ingen som står og kontrollerer hvor mye man tar. Men man risikerer jo at tilbudet forsvinner etter hvert da, hvis mange nok gjør det.

Skrevet

mye koseligere i dyrehagen,enn spania i alle fall

Anonymkode: b1997...d74

Skrevet
På 6.7.2017 den 10.05, Anonym bruker skrev:

Og ingen som stusset på hvor mange babyer den familien hadde :legrine:

Anonymkode: 1e40d...5af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...