Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Vi har 2 barn, en pÄ 8 Är og en pÄ 2 Är.Rett etter jeg fikk nummer to ville jeg ha en til, men nÄ fÞler jeg ikke det behovet lengre!Jeg savner permisjonstiden og kosen med baby og jeg fÞler at det gikk sÄ fort.Men uansett sÄ har jeg ikke lyst pÄ flere.FÞler jeg er kanskje litt for ung(30)til Ä tenke det, men jeg Savner det Ä kunne vÊre litt meg selv iblant, alene...alt gÄr liksom i hundre hver dag.Jeg vil nyte det Ä ha barn og ikke bare stress.Hvordan visste du at du ikke ville ha flere? Anonymkode: 7e95f...ad6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Jeg fikk nr 3 nÄr jeg var 39, sÄ for meg var det definitivt siste. Hadde egentlig satt 38 som grense, men av ulike Ärsaker var jeg nesten 38 nÄr det passet seg Ä bli gravid igjen, sÄ mistet jeg og det det tok noen mnd fÞr jeg ble gravid igjen. NÄ er jeg passert 40 og alder er den ene grunnen til at det ikke blir flere. Siste graviditeten var lett til jeg kom til tredje trimester, da slo bekkenproblemene inn og jeg fungerte dÄrlig de siste mnd av gravidteten. Ny graviditet og tre barn fra fÞr vil ikke vÊre fornuftig eller forsvarlig. Det fungerte dÄrlig nok nÄr vi bare hadde 2 barn. Og dessuten 3 barn er mer enn nok for oss, det ser vi nÄ nÄr de vokser til og skal fÞlges opp med bÄde det ene og det andre. SÄnn er det hvertfall for oss, men vi er jo forskjellige, det som er et stort problem for noen, er ikke noe problem i det hele tatt for andre. Anonymkode: 51ea1...3aa
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Ă h, glad jeg blir av Ă„ se at man faktisk kan slutte Ă„ Ăžnske flere barn đ MissforstĂ„tt meg rett, men jeg har 3 stk og Ăžnsker et 4.barn og da trodde jeg at vi kun skulle ha 2.... Pga 2 eldste er 15 og 11Ă„r sĂ„ fĂžler jeg at nr 3 som kun er par mnd vil ha glede i en bror / sĂžster som er rundt 2-4Ă„r yngre og ikke bare ha eldste sĂžskene rundt seg i hjemmet fĂžr de forlater redet "vĂŠrstefall " kun 3 og 7Ă„r. Men samtidig sĂ„ hĂžres 4 barn mye ut ,MEN sĂ„ elsker jeg ogsĂ„ baby tiden đ Mitt poeng, tror aldri man fĂžler seg 100% ferdig med barn, man mĂ„ bare prioritere. Kan jo ikke fĂžde i uendelige uansett đ  Anonymkode: c5f19...784
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Vel, jeg var veldig fornÞyd nÄr andremann viste seg Ä vÊre ei jente. Jippi en av hvert slag, nÄ er familien komplett og jeg var fint ferdig, og jeg var strÄlende fornÞyd med mine 2 smÄ hjerteknusere.. Problemet kom nÄr hun var rundt Äret, mannen brukte LAAAAANG!!! tid pÄ Ä overtale meg til en til, og sÄ ble det 3. Elsker alle 3 barna mine, men siste satt ganske langt inne Ä bestemme seg for, men ikke mindre elsker for det. Siste kom ogsÄ med planlagt keisersnitt hvor jeg steriliserte meg samtidig (i samrÄd med mannen), sÄ nÄ blir det ikke fler. Min konklusjon er at selv om man fÞler veldig sterkt at man ikke vil ha fler kan det endres, men man skal ha respekt dersom partneren sier nei. Jeg fÞlte aldri noe press fra mannen nÄr han ville ha en til og jeg sa i utgangspunktet nei, det var helt greit Anonymkode: 3bb43...90b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Etter bekkenlÞsning og megahemoroider i svangerskap nr 2. Helt ferdig med barn. Anonymkode: 4aa09...e89
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 Her skulle vi bare ha to barn. SÄ ble jeg plutselig gravid med nr tre, noe jeg egentlig ikke Þnsket. Det tok flere mÄneder fÞr jeg var komfortabel med tanken pÄ en til, jeg fÞlte vi hadde mer enn nok med to. Veslegutten ble fÞdt, var selvsagt helt perfekt, og mannen steriliserte seg. Og det er jeg overlykkelig for, for tre smÄ er til tider mye for oss, vi hadde raknet med fire. SÄ ja, her er vi definitivt ferdig med flere barn. Anonymkode: 73147...11a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 Da jeg var 30,hadde jeg to tette babyer og utdannelse jeg skulle begynne pÄ. Det gikk 5Är,barna ble stÞrre,bleietid var i flere Är over,vi reiste en del utdannelsen ble avsluttet,ny jobb startet pÄ,tjente mer ogsÄ. NÄ er jeg 36 med en attpÄklatt. Livet er herlig! Slapp av,nyt ungene sÄ fÄr du se. Du har tid! Anonymkode: 9f394...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ