Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeee? Har se laget tvillingvogn for å ha plass til stellevesken? Eller er det noe jeg ikke ser? 🤔

Skrevet

Ei venninne kjøpte denne forrige uke, den er visst helt fantastisk. Det er jo søskenvogn,  så der stellevesken står skal det være et sete til ved behov. Så kan man bruke den som singelvogn om man bare har med ene barnet.

Skrevet

Hva er vitsen med en tvillingvogn, bare for å få plass til en stelleveske? Det må være noe av det teiteste jeg har sett.

Anonymkode: 4a272...076

Skrevet

Det er jo i utgangspunktet en tvilling/søskenvogn, med mulighet for å gjøre den smalere om en bare har med ett barn ;)

Anonymkode: a60e0...121

Skrevet

Bugaboo er jo fine vogner. Veldig poppis nå, og dyre. Donkey-modellen er en praktisk vogn dersom du har to små barn, ev. dersom du planlegger to tette. Jeg ville personlig ikke kjøpt Donkey med mindre jeg allerede hadde to tette, eller var gravid med andremann, for man vet aldri om man kan få to tette, selv om man ønsker det.

Personlig synes jeg denne versjonen var heslig, men jeg liker ikke kombinasjonen av "olabuksestoff" og brunt. Men dersom du ikke liker at den er dobbel, så er vel ikke du i markedet for en søskenvogn? Da kjøper du bare Bugaboo Buffalo?

Anonymkode: 73d9d...57f

Skrevet

Elsker fargene☺, men liker den ikke ellers, synes sånne vogner med ekstra plass til stellebaggen er litt rare. 😜

Anonymkode: d413a...7cc

Skrevet

Det som er, vi ønsker oss en til. Men vet jo aldri når det kan skje. Minstemann er bare 8uker. Han var egentlig siste, men jeg vil ha en til:-) 

derfor jeg ikke er helt 100% på denne vogna, gå å trille på en ( i utgangspunktet tvillingvogn) så blir det kanskje ikke en tett lillebror/søster at jeg får bruk for komplett søskenvogn likevel. 

Å da tenker jeg det er bedre å kjøpe vanlig Bugaboo Buffalo å få en litt større bag/sportsdel også til litt billigere penge. 

Selv om jeg elsker fargen (sett den i butikken) så er jo den pen her og nå, men man blir vell kanskje lei den fargekombinasjonen etterhvert.

hi

Anonymkode: 3b8c5...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...