Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 https://m.babyshop.no/bugaboo-donkey-weekender-mono-complete/p/121816?country_override=NO&gclid=CKziifTm8tQCFULgGAod9nkJGA Helt ærlig? Jeg liker den kjempegodt, liker bare ikke at den er dobbel og går meg litt til med baggen på siden. Men den er likevel så lekker 😍 Til en ikke så lekker pris 🙈 Anonymkode: 3b8c5...1d1
Evablaum Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Heeee? Har se laget tvillingvogn for å ha plass til stellevesken? Eller er det noe jeg ikke ser? 🤔
Mumua Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Ei venninne kjøpte denne forrige uke, den er visst helt fantastisk. Det er jo søskenvogn, så der stellevesken står skal det være et sete til ved behov. Så kan man bruke den som singelvogn om man bare har med ene barnet.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Hva er vitsen med en tvillingvogn, bare for å få plass til en stelleveske? Det må være noe av det teiteste jeg har sett. Anonymkode: 4a272...076
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Det er jo i utgangspunktet en tvilling/søskenvogn, med mulighet for å gjøre den smalere om en bare har med ett barn Anonymkode: a60e0...121
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Bugaboo er jo fine vogner. Veldig poppis nå, og dyre. Donkey-modellen er en praktisk vogn dersom du har to små barn, ev. dersom du planlegger to tette. Jeg ville personlig ikke kjøpt Donkey med mindre jeg allerede hadde to tette, eller var gravid med andremann, for man vet aldri om man kan få to tette, selv om man ønsker det. Personlig synes jeg denne versjonen var heslig, men jeg liker ikke kombinasjonen av "olabuksestoff" og brunt. Men dersom du ikke liker at den er dobbel, så er vel ikke du i markedet for en søskenvogn? Da kjøper du bare Bugaboo Buffalo? Anonymkode: 73d9d...57f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Elsker fargene☺, men liker den ikke ellers, synes sånne vogner med ekstra plass til stellebaggen er litt rare. 😜 Anonymkode: d413a...7cc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 Det som er, vi ønsker oss en til. Men vet jo aldri når det kan skje. Minstemann er bare 8uker. Han var egentlig siste, men jeg vil ha en til:-) derfor jeg ikke er helt 100% på denne vogna, gå å trille på en ( i utgangspunktet tvillingvogn) så blir det kanskje ikke en tett lillebror/søster at jeg får bruk for komplett søskenvogn likevel. Å da tenker jeg det er bedre å kjøpe vanlig Bugaboo Buffalo å få en litt større bag/sportsdel også til litt billigere penge. Selv om jeg elsker fargen (sett den i butikken) så er jo den pen her og nå, men man blir vell kanskje lei den fargekombinasjonen etterhvert. hi Anonymkode: 3b8c5...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå