Gå til innhold

Attpåklatt og eldre barn. Ønsker nå enda et barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde alltid 2 barn var mer enn nok. Har 3 barn der siste var skjedde mellom bytteav prevensjon.

Barna er 10 ,15år og 3mnd. Nå har vi bestemt oss for å få et 4. og siste barn. Vi ønsker at vår lille attpåklatt skal ha et søsken som er tett i alder, derfor ønsker jeg veldig gjerne å høre erfaringer med tette barn og gjerne dere som har det + eldre søsken. 

2 eller 3år mest ideelt mellom søsken ?

Anonymkode: 6f70a...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ett barn på 12 år og ett på 4 mnd. Vi tenker også at minstemann skal få et jevnaldrende søsken så vi starter prøvingen når han er 1,5 år. Da har kroppen min fått kommet seg og ferdig med amming osv. Samtidig som jeg tenker aldersforskjellen blir bra 👍

Anonymkode: 5b22f...9b6

Skrevet

Vi har 2 år mellom våre gutter. Perfekt for oss. Uten at vi vet om noe annet da.... 🤔

Skrevet

1 år og 9 mnder mellom våres. Helt perfekt 👌

Anonymkode: 10ac6...db8

Skrevet

Er i samme situasjon. Har to på 14 og 12, og en atpåklatt som snart blir 2 år. Og er nå gravid med nr 4. Hadde egentlig ikke tenkt å ha mer enn de to. Men vil gjerne ha mer jevngammel søsken til atpåklatten. :) 

Skrevet

Vi har fire barn og 21 mnd mellom de to yngste. Det har fungert helt perfekt hos oss, de har så mye glede av hverandre

De gangene vi har delt oss har det også vært perfekt med de to ganske tette til slutt. F.eks kan en forelder stå slalåm med de to eldste mens den andre aker med de to minste, en gå på kino og se en actionfilm med de to eldste mens den andre går på tegnefilm med de yngste osv 

Men de to eldste er veldig glad i og har stor omsorg for de små og synes det er bare koselig å bli med på Sabeltannshow og en tur til Legoland også. 

Anonymkode: c1df7...0f6

Skrevet

vi har 2 sett med barn, eller hva jeg skal si :) har 3 store på 15 og 13 ( tvillinger ) og 2 små på 3 og 4 , er 18mnd mellom begge :) perfekt

Anonymkode: 7b6ca...af9

Skrevet

2 år og 9 mnd mellom. Helt perfekt!

Anonymkode: b30dd...c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...