Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Er på campingferie denne uka, med barnet vårt, min samboer og en felles kompis av oss. Vi nyter varme og late dager, og solen steiker. Jeg skulle ha meg en dusj nå nettopp, og ville egentlig ha med meg mannen i dusjen, da behovet for sex melder seg kraftig denne uka ( eggløsning ). Det blir selvsagt litt for kleint og la kompis passe barn mens jeg og mannen har oss, så jeg skulle ordne det selv. Satt meg ned i dusjen og onanerte ( er sånne familierom her ), da jeg plutselig ser at det er noe foran døra til rommet. Bryr meg ikke noe særlig om det og fortsetter, tenkte at det sikkert bare var noen som sto utenfor. Etterhvert ser jeg mot døra igjen, og ser TYDELIG ett halvt ansikt!!! Det lå faen meg noen utenfor og titta inn under døra. Jeg er så flau, så utrolig flau. Jeg vet jo ikke hvem det var, det kan være HVEM SOM HELST. Har seriøst mest lyst å bare pakke sammen å dra...Seriøst, hva skal jeg gjøre?? Vil gjerne klage til resepsjonen, men kan jo ikke akkurat si at jeg ble titta på når jeg fingra... Anonymkode: 7128a...7fa
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Du sier fra til resepsjonen om at du så at noen forsøkte å kikke på deg når du dusjet. Mer trenger du ikke si. Du må nesten si fra, for dette kan være en person som også kan finne på å gjøre overgrep. Anonymkode: 842ec...940
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du sier fra til resepsjonen om at du så at noen forsøkte å kikke på deg når du dusjet. Mer trenger du ikke si. Du må nesten si fra, for dette kan være en person som også kan finne på å gjøre overgrep. Anonymkode: 842ec...940 Støtter denne. Tenk om det var en tenåring som som skulle dusje der alene Anonymkode: f4f5b...aff
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Ja, fortalte det til mannen min, og han gikk for å si ifra. Dette var skikkelig ekkelt, mannen skulle ha seg en dusj nå ikveld og la faktisk håndkleet foran døra. Men skjønner ikke hvem som finner på slikt? Det er en lang gang, med mange familierom etter hverandre, hvem som helst kan komme gående, eller ut av ett rom og se at noen ligger på gulvet og titter inn under døra. Er jo faen meg sykt. Anonymkode: 7128a...7fa
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Ekkelt at du setter deg på gulvet Anonymkode: 532fd...d40
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Du lagde sikkert såpass med lyder at han/hun måtte sjekke om du var syk eller ble voldtatt der inne. Men er det vanlig å sette seg på gulvet i en familiedusj på campingen og fingre seg selv? At du kunne klådd litt stående i dusjen er greit nok altså men å dra den så lang synes jeg er litt ekkelt. Anonymkode: a4e37...c26
Evablaum Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 (endret) 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du lagde sikkert såpass med lyder at han/hun måtte sjekke om du var syk eller ble voldtatt der inne. Men er det vanlig å sette seg på gulvet i en familiedusj på campingen og fingre seg selv? At du kunne klådd litt stående i dusjen er greit nok altså men å dra den så lang synes jeg er litt ekkelt. Anonymkode: a4e37...c26 Derfor tror jeg ikke helt på denne historien. Hvem setter seg ned i en offentlig dusj for å fingre seg? Grøss Endret 5. juli 2017 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #9 Skrevet 6. juli 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Du lagde sikkert såpass med lyder at han/hun måtte sjekke om du var syk eller ble voldtatt der inne. Men er det vanlig å sette seg på gulvet i en familiedusj på campingen og fingre seg selv? At du kunne klådd litt stående i dusjen er greit nok altså men å dra den så lang synes jeg er litt ekkelt. Anonymkode: a4e37...c26 Helt enig! Anonymkode: d0d28...0ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå