Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 "Du fikk ikke "like" av meg, fordi jeg ikke fikk av deg forrige gang". Jeg synes Facebook ER og BLIR barnslig. Hvor er alternativet til Facebook? Anonymkode: e358a...851
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Eh, tror kanskje det er menneskene du har på Facebook, som er barnslige, ikke selve FB? Har aldri vært borti denne problemstillingen før (selv om jeg innser at man seff kan tenke tanken i et svakt øyeblikk). Anonymkode: e02ce...7e7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh, tror kanskje det er menneskene du har på Facebook, som er barnslige, ikke selve FB? Har aldri vært borti denne problemstillingen før (selv om jeg innser at man seff kan tenke tanken i et svakt øyeblikk). Anonymkode: e02ce...7e7 Haha, enig! Anonymkode: 37b90...f78
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Dette er alternativet til facebook Anonymkode: 7b25a...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå