Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Jeg er i sjokk, desperasjon, sorg. Han har vært utro. I går fikk jeg nok av at facebooken hans plingte i timesvis mens han var borte. Gikk for å logge ham av og så da mengder med mengder på meldinger fra en dame. Han forklarte i detalj til henne hva han ville gjøre og når jeg ikke var hjemme. H Jeg planlegger å konfrontere ham, men jeg vil ikke miste fattningen og bli hysterisk. Jeg skal gå seirende ut av dette. Kan noen gi meg noen raske råd??? Har pakket tingene mine og flytter etter samtalen med ham om en time. Anonymkode: ec298...585
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Oy, for en dritt!!!! Ingen råd desverre... Anonymkode: 572aa...fa6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Jeg hadde reist før han kom hjem. Latt pc'en stå oppe og bare lagt en lapp ved siden av, "Siden du glemte å logge av og facebook'en din har plinget i timevis gikk jeg for å stenge den av. Dette var hva jeg fikk se..... " Hadde ikke giddet ta noen samtale før jeg hadde roet meg ned litt Anonymkode: 0a484...997
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Opplevde akkurat det samme pluss litt til - satt med nyfødt baby hjemme mens han var "på jobb" - da har Facebooken hans plinget i ett sett. Så jeg kom for å lukke den, og der dukket det opp meldinger mellom ham og elskerinna i forkant av "jobbvakta", der de avtalte å møtes. Han var altså hos denne dama i stedet for jobben. Konfronterte ham med åpen PC da han kom hjem, slik at han ikke kunne vri seg ut av det. Det er kjempetrasig, klem sendes! Anonymkode: 5b16f...bee
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Jeg hadde gjort som ho over her...han Hadde hatt gått av å kjenne litt på den lappen.. Anonymkode: 2f98b...a18
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 I tilegg til det de over har skvevet ville jeg tatt kopi/bilde av alle samtalene for å ha det skriftlig i tilfelle. Anonymkode: 8ebfb...fca
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: I tilegg til det de over har skvevet ville jeg tatt kopi/bilde av alle samtalene for å ha det skriftlig i tilfelle. Anonymkode: 8ebfb...fca Hvorfor det? Anonymkode: aa0d6...aac
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 HI, du bør være tilstede synes jeg. Ikke gå før han kommer. Å se ansiktsuttrykket hans kan være noe som kan hjelpe deg å gå videre, og det å snakke ansikt til ansikt er ofte bedre enn ubesvarte spørsmål.. Men godt at du skal gå fra ham - etter samtalen. Oppdater oss da Klem Anonymkode: aa0d6...aac
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 Shit!!! Ja ta bilder for å ha bevis! Da kan han ikke slette samtaler og nekte for at det har skjedd. For en drittsekk! Ingen fortjener sånn. Dra fra han. Hvis det er vanskelig så få støtte av en venninne eller noe sånn at han ikke er for dominerende og gir deg skyld i dette. Det har han ingen rett i. Lykke til. Anonymkode: 9d9de...973
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Shit!!! Ja ta bilder for å ha bevis! Da kan han ikke slette samtaler og nekte for at det har skjedd. For en drittsekk! Ingen fortjener sånn. Dra fra han. Hvis det er vanskelig så få støtte av en venninne eller noe sånn at han ikke er for dominerende og gir deg skyld i dette. Det har han ingen rett i. Lykke til. Anonymkode: 9d9de...973 Men hvorfor er det så farlig om han nekter? Begge to vet jo at det har skjedd, og alt hun sier vet han er sant. Anonymkode: aa0d6...aac
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 Altså, han kan fortelle venner/familie at dette er noe hun har funnet på i hodet sitt. Jeg ville ha hatt bevis sånn at jeg ingen kunne ha funnet på å kalle meg en løyner for å ha kastet ut mannen av huset (spesielt hvis hun er gift med barn, men ellers også). Anonymkode: 9d9de...973
Surogvanskelig Skrevet 5. juli 2017 #12 Skrevet 5. juli 2017 Ta bilde og send det til han og alle andre på snap
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 5 minutter siden, Surogvanskelig skrev: Ta bilde og send det til han og alle andre på snap Ja! God idé! Anonymkode: 9d9de...973
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #14 Skrevet 5. juli 2017 Tatt bilde av alle samtaler mellom dem. Sitter og skjelver, gråter og føler en buss står på brystet mitt. Herregud, livet mitt er vekk. HI Anonymkode: ec298...585
MammantilNurket Skrevet 5. juli 2017 #15 Skrevet 5. juli 2017 Dette er selvsagt helt fryktelig, men det er avgjørende å ikke gjøre noe stort før man får samlet seg. Har du tenkt igjennom hvor du skal bo? HI: Du er i sjokk nå. Dette er helt grusomt, men du kan ikke tillate deg å få meltdown nå. Det er ikke du som skal flytte noe sted. Pakk din manns saker. Sett dem pent på trappen og ring en låsesmed, få alternativt noen du kjenner som er litt "handy" til å bytte sylinder. Dersom dere har barn må dere ha time på familievernkontoret. Dette får dere _tidligst_ i august. Lykke til og klem <3
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #16 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tatt bilde av alle samtaler mellom dem. Sitter og skjelver, gråter og føler en buss står på brystet mitt. Herregud, livet mitt er vekk. HI Anonymkode: ec298...585 Det blir bedre, og det er lov å bryte sammen litt. Prøv å få snakket med ham, og ikke la ham ro seg unna det. Hvis det er uaktuelt for deg å fortsette pga dette, så er det slik det blir. Hold fast ved det. Er det barn i bildet så blir alt vanskeilgere, men for guds skyld spar dem for å høre om dette. Anonymkode: 1a928...bba
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #17 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tatt bilde av alle samtaler mellom dem. Sitter og skjelver, gråter og føler en buss står på brystet mitt. Herregud, livet mitt er vekk. HI Anonymkode: ec298...585 Er dere gift? Har dere felles barn eller eiendom sammen? Det gjør muligens ting litt vanskelig, men likevel ikke umulig å komme seg gjennom. Hvis dere ikke har noe av dette som bindere dere sammen, så er du heldig. Da er du raskere fri. Du fortjener bedre! Dette er ikke din feil! Anonymkode: 9d9de...973
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #18 Skrevet 5. juli 2017 Å herregud dere, det er bare 5 minutter igjen...jeg er kvalm, jeg føler meg faktisk fysisk syk. Herregud jeg vil bare forsvinne fra verden akkurat nå. Hi Anonymkode: ec298...585
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #19 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Å herregud dere, det er bare 5 minutter igjen...jeg er kvalm, jeg føler meg faktisk fysisk syk. Herregud jeg vil bare forsvinne fra verden akkurat nå. Hi Anonymkode: ec298...585 Jeg ville åpnet med å spørre om det var noe han ville fortelle meg, og prøv å ikke bebreide bare, menn pleier ikke respondere så bra på det. Anonymkode: 1a928...bba
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #21 Skrevet 5. juli 2017 21 minutter siden, MammantilNurket skrev: Dette er selvsagt helt fryktelig, men det er avgjørende å ikke gjøre noe stort før man får samlet seg. Har du tenkt igjennom hvor du skal bo? HI: Du er i sjokk nå. Dette er helt grusomt, men du kan ikke tillate deg å få meltdown nå. Det er ikke du som skal flytte noe sted. Pakk din manns saker. Sett dem pent på trappen og ring en låsesmed, få alternativt noen du kjenner som er litt "handy" til å bytte sylinder. Dersom dere har barn må dere ha time på familievernkontoret. Dette får dere _tidligst_ i august. Lykke til og klem <3 La gubben pakken sjøl 👍 Anonymkode: 748d4...8d2
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #22 Skrevet 5. juli 2017 DRA er mitt råd. Da får han ingen mulighet til å forklare seg, og han taper... Men herregud, for en idiot... Heier på deg, klem <3 Anonymkode: 2ca99...d5d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #23 Skrevet 5. juli 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: La gubben pakken sjøl 👍 Anonymkode: 748d4...8d2 Enig i dette. Jeg hadde ikke orket å ta pakkejobben for ham. Ville nok reist bort noen dager etter å ha konfrontert ham, og overlatt hus og barn til ham. Anonymkode: 7cc34...448
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #24 Skrevet 5. juli 2017 Jeg ville bare reist. Og ikke tatt telefonen når han etterlyste meg. Latt han se at jeg har sett.. Og la han grilles i sin egen angst og dårlig samvittighet.. Anonymkode: 9fb44...140
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #25 Skrevet 5. juli 2017 Sender deg noen gode og styrkende tanker, HI! Anonymkode: 9fe62...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå