Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Noen av dere som tar det? Ble anbefslt å blande pulveret i sjokomelk, men det smaker helt grusomt, tror ikke jeg klarer det hver dag 🤢 Noen som har tips til enklere måte å få det ned? Anonymkode: 29d61...2b7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Husker jeg tok det en gang som ungdom, det skulle gi så vakkert hår og negler Jeg blandet det i vann og bare drakk det husker jeg, smakte grusomt, men man må lide for skjønnheten... Et tips når man skal drikke ting som smaker vondt er å bruke sugerør, da er det lettere å få det forbi smaksløkene i munnen. Anonymkode: bef1b...d50
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Husker jeg tok det en gang som ungdom, det skulle gi så vakkert hår og negler Jeg blandet det i vann og bare drakk det husker jeg, smakte grusomt, men man må lide for skjønnheten... Et tips når man skal drikke ting som smaker vondt er å bruke sugerør, da er det lettere å få det forbi smaksløkene i munnen. Anonymkode: bef1b...d50 Jeg prøvde sugerør, men er nok ikke kjapp nok til å svelge unna 😅 Smakte like vondt. Får prøve noe annet i morgen, kanskje juice er bedre. Anonymkode: 29d61...2b7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Det finnes vel i pilleform. Jeg har tatt ølgjær tidligere og da tok jeg en pille om dagen. Det var små og runde og smakte sukker rundt. Dette er noen år siden, men vil tro du fortsatt får tak i det. Anonymkode: a947a...7c7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Det kan blandes ut i appelsinjuice, det hjelper litt på den vonde smaken Anonymkode: 00aa3...24e
tante grusom master of law Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Hvorfor ikke bare spise b-vitaminer?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 Hvorfor bruker man ølgjær? Husker jeg brukte det til hunden for mange år siden, for å holde pelsen fin. Ante ikke at mennesker brukte det Anonymkode: 43ecc...89c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #11 Skrevet 6. juli 2017 Da skal jeg se om jeg finner pilleform, for den smaken er ikke til å holde ut 🤢 Takk for tips! Anonymkode: 29d61...2b7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #12 Skrevet 6. juli 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor bruker man ølgjær? Husker jeg brukte det til hunden for mange år siden, for å holde pelsen fin. Ante ikke at mennesker brukte det Anonymkode: 43ecc...89c Veldig mange fordeler ved å ta ølgjær, er bra for hud, hår og negler. Google det, så får du litt mer utfyllende info 😃 Anonymkode: 29d61...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå