Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Kjenner irritasjonen kryper på meg. Vi sitter i et nydelig hus i sør Spania. Basseng og flott. Ungene bader hele dagen og er fornøyd med det. Mannen også...men så er det meg da. Jeg føler ikke vi GJØR noe....fantastisk natur på alle kanter og masse å oppleve. Jeg blir smågal av å bare sitte ved bassenget. Tragisk å komme hjem og ikke ha sett annet enn butikken og bassenget. Jeg prøver å ymte at vi kanskje kan kjøre en liten tur til kysten eller småbyene rundt her en ettermiddag eller noe men ungene vil bare bade og mannen er fornøyd med å gjøre ingenting. Sier jeg at jeg kan kanskje gå en liten tur bare i nærområdet for å kikke litt blir han sur for det. For da stresser jeg. Jeg tror ikke jeg evner å bare sitte i ro og se på at ungene bader 12 timer hver dag.... Anonymkode: 06108...bd9
It's all about me Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Da hadde jeg ved frokosten sakt: "Idag skal vi til xxx, vær ferdig for å kjøre klokken 12. Kan ikke være her uten å ha sett noe rundt. Bassenget er her når vi kommer hjem også". Noen ganger må man droppe å spørre.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Du kan kanskje ta deg en tur på egenhånd? Anonymkode: 8560b...567
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Kan ikke du bare ta deg en tur? Så får alle gjort det de vil? Anonymkode: 29d53...a82
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Hvorfor drar du ikke alene? Jeg forstår virkelig ikke problemet, er dere limt sammen? Vi er også i Spania og jeg har allerede brukt to dager på egenhånd. Fantastisk og kan virkelig anbefales! Anonymkode: 4e60b...fd1
Mostly Harmless Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Hvis mannen nekter å bidra til at dere alle får luftet dere litt utenfor bassengkanten, kan han i det minste finne seg i å se til barna uten å mukke mens du får deg litt mentalt påfyll. Han synes du stresser? Da er det vel best for alle parter at du får oppleve litt annet. Men han gidder kanskje ikke se til barna alene noen timer?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Har aldri forstått "sydenferier" der man ligger som slakt på stranda, drikker cocktailer og gjør ikke noe. For meg er ferie en tid for oppdagelser, nye impulser og nye aktiviteter. Så enig med deg her. Og barna? Vel, de blir vel ikke med på noe med mindre de tuppes i ræva. Mine barn hadde sikkert sittet på data hele dagen hvis de ikke fikk beskjed om å pelle seg ut, dra på trening, bli med meg på topptur osv. Anonymkode: 65719...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå