Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Jeg har pleid å tatt litt før sommeren for ikke å føle meg så utrolig bleik når man skal begynne å kle av seg og vise bare bein etter en lang vinter, men kjenner det er flaut å innrømme det...føler det er veldig "ut" og at man liksom burde vite bedre, siden det har vært mye fokus på hvor usunt og farlig solarium er. I år dropper jeg det, så får jeg bare være bleik. Vokste opp på 90-tallet, da det var et must å være brunest mulig og solarium var noe man leide og hadde hjemme for å skamsole seg i en mnd ;-P Anonymkode: 8548e...5cd
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Det ble det slutt på her hos oss for noen år siden. Men ikke pga det er "ut".. Hele slekta har fått streng beskjed av legen om å slutte med solarium. Min pappa svidde en føflekk for noen år siden.. Det endte i føflekkreft og ingen god slutt. Det er sykt mye hudkreft og føflekkreft tilfeller i familien vår, og ingen har kommet ut av det i livet av de som har fått det. Så jeg går heller blek mot sommeren, enn ikke mot sommeren i det hele tatt.. Anonymkode: c46ca...b5e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det ble det slutt på her hos oss for noen år siden. Men ikke pga det er "ut".. Hele slekta har fått streng beskjed av legen om å slutte med solarium. Min pappa svidde en føflekk for noen år siden.. Det endte i føflekkreft og ingen god slutt. Det er sykt mye hudkreft og føflekkreft tilfeller i familien vår, og ingen har kommet ut av det i livet av de som har fått det. Så jeg går heller blek mot sommeren, enn ikke mot sommeren i det hele tatt.. Anonymkode: c46ca...b5e Ja, det tenker jeg også i grunn. Bedre bleik en regnfull sommer enn føflekkreft. Anonymkode: 8548e...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå