Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Hvor mye blod må man miste før man blir slapp og sliten? (Hvis man har normal blodprosent i utgangspunktet) Anonymkode: 273e2...b5f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Mer enn en halv liter. Hvorfor lurer du på det? Jeg tipper det er litt individuelt. Blodgivere tåler det fint, men der spiser vi og drikker en del ekstra vann den dagen og tar i tillegg ekstra jern de neste dagene.Uten det ekstra hadde jeg vel blitt slapp. Anonymkode: 9c2a7...0bc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mer enn en halv liter. Hvorfor lurer du på det? Jeg tipper det er litt individuelt. Blodgivere tåler det fint, men der spiser vi og drikker en del ekstra vann den dagen og tar i tillegg ekstra jern de neste dagene.Uten det ekstra hadde jeg vel blitt slapp. Anonymkode: 9c2a7...0bc Ok. Mister blodgivere 5 dl ca? Mistet endel dl og har følt meg så slapp. Lurte på om det kunne ha en sammenheng. Anonymkode: 273e2...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå